![]() |
Jag tycker vi ska prata om Rondo i den här tråden :D
|
Stash!
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=DQ1aEfgrf80[/ame] |
Citat:
|
Citat:
Sedan så får man hoppas att han växer upp till iaf en 185 cm så han kan lira PG |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Känner på mig att jag får mitt straff snart med en skada på K-Mart,han har varit ovanligt frisk denna säsong :whistling: (Yup,3 bitchningar på samma vecka) |
Vad vill du ha för Green, kolla om du gillar nåt. Jag kan flytta på Big Al, Jamison, Pietrus men behöver minst en SF tillbaka,
|
Citat:
Green är en PF men visst han går att spela som SF i Fantasy och har lite SF-stats normalt. Gillar Green och han snittar 38min speltid så antar att coachen gillar honom också men han frustrerar mig som fan med att inte vara mer aktiv i den offensiva delen. Rätt säker på att hans instruktioner i offense inte är "Go spot up in the corner and watch Durant and Westbrook jack up shots from wherever". 5 FGA på på 42min senast är för illa men han kommer hämta sig så tänker inte ge bort honom. |
Ni kan inte tradea utan att ha pratat med mig först! Vad är det som är på marknaden?
|
Jeffy Green Lemmy. Jag har inte loggat in ännu måste göra en grej först så om du är snabb kanske du hinner före med ett offer :D
|
Citat:
Big Al season stats .471 .787 16.4pts 8.6rbd 1.9blk med lite ast och senaste månaden har han avg 2.4blks öppna plånboken!! ;) |
Kan inte se en bra trade som inte inkluderar ett antal spelare.
|
Förslag skickat Arch. Om du inte gillar det får vi nöta ut något annat i chatten.
|
Lazlo ....mate... du har en trade att accepta/begrunda/förhandla.
Men simple stats ger dig 6-3! ;) |