![]() |
Tough Tits Archie :sad:
Skulle plocka upp Chase Budinger för Tony Allen nu då Battier kommer sabba honom men my man eddieh är på bollen idag :D |
Week 19: Lazlo's Alley-Oop vs Belfast Red Asses
Precis den matchupen jag inte ville se för mina små playoffchanser. Bojkotta Loser-playoffet :gun_bandana: |
Antar att du gillar Big Al ;)
|
Citat:
Om ni har bra minne så kommer ni ihåg att jag förutsåg detta och bitchade om spelprogrammet i början av säsongen så måste löpa linan ut. Jag kommer inte bojkotta ett skit,jag ska försöka ta 7:e platsen :cheers: |
Jag öär lite full nu men FANNN vad jag ska drafta skiten urt er nästa år.
|
Jag ser inte hur jag kan tillåta denna, men försök gärna att förklara ;)
(playoff lag) ger upp Afflalo + Ridnour (icke playoff lag) ger upp Billups + Lowry Billups >>>>>> Afflalo Lowry >> Ridnour |
Citat:
|
Citat:
Kika statsen vettja så är det inte direkt någon stor skillnad. |
Bättre att jag inte titar på statsen för Billups sida vinner det flesta: +2.1pts, +0.4 3pt, +0.1rbd, +1.9ast, +0.4stl. Det enda som den förlorar är FG% och liite i FT% men det är inte så viktigt då bara Billups tar mer FTs per match än både Afflalo och Ridnour och han skjuter 90%ish
Och det var för säsongen. Tar jag statsen för senaste månaden så vinner Billups sidan allt, stort. |
Who gives a fuck. Let them do what they want.
|
Fast då är ju frågan om Wade
Är bättre än Millsap och Holiday ^_^ |
Nej, det är inte frågan. Wade traden gjordes i början av säsongen med helt andra förutsättningar.
Jag vill inte stoppa nån trade rakt av, men denna ser inte bra ut. Få se hur det blir |
Citat:
|
Billups är på "no cut list" och bör ändå spela på fredag igen. Deadline är idag, så jag kommer att ta ett beslut snart, men är faktiskt, ärligt talat, kluven.
|
Citat:
Om du kollar nogrannare så kan du se att jag senare bytt till mig Kevin Martin för Millsap och Stephen Jackson för Holiday,båda rakt av så jag fick alltså 2 SG för 1 SG i Wade. Martin+Jackson mot Wade +3.2 3PTM +16.7PTS +0,7REB +1.7AST +0.9ST -0.3BLK -2.0TO Dessutom har jag tjänat en jävla massa i FT% men tappat i FG%. Alltså har jag blivit bättre i 6 av 9 Cats och mycket bättre i 3 Cats tack vare att jag flyttade Wade. Den traden ni snackar om nu är bara jävligt dålig då Billups inte ens är illa skadad men om du känner att du måste göra den så. Updating an earlier item, the Knicks have not ruled out the possibility that Chauncey Billups (thigh) could return on Friday. Fy fan vad skadorna på Jamison och Smoove knullar mina chanser btw,fittigt värre :gun_bandana: |