![]() |
Citat:
|
Är det bara jag som ställer mig tveksam till den senaste traden? Eriksson är en poängmaskin medan Lydman endast kan ses som en kille som höjer atoi:) Vad säger ni?
|
Citat:
|
Löjligt veto.
|
Riktigt trevligt att man har 3RW skadade, Callahan, Hossa och St Louis de e inte direkt några dåliga spelare.
|
Citat:
Helt orimligt och precis därför vi har veto. För att ingen ska "lura" till sig fördelar eller totalt göra bort sig. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Fråga ett par andra vad de tyckte om den traden: 12:57 RizZlaAway • Röstade du Veto till min trade? 12:58 mazzy • var det den med loui eriksson? 12:58 RizZlaAway • m 12:59 • RizZlaAway is now known as RizZla 12:59 mazzy • nä det gjorde jag inte, tyckte den var relativt jämn jämfört med en del andra som varit uppe för review tidigare 12:59 RizZla • Ja 12:59 RizZla • Håller med 12:59 RizZla • Förvånad att det blev VEto 13:02 mazzy • ah jag med Men det lär väl sätta en ny nivå angående trades i suppose. |
Okej. End of discussion.
|
Tippning inför match-up 5! Place your bets :) .. 1X2 Gäller.
Match-Up 5 SBG Avej – Red Q´s The Jonks – HC Jaycers Team Andreas B – Orange Cheese Real Mossen – Team Pingvin Mighty Ducks – Flaxbuying Fatties Team Rozzle – Team Ilar Karlstad Booners – ALF Team ALF tcm calahan – Blackeberg Bombers Deadline: Tisdag 9 November, 01:30 |
Fyy fan va dåligt det går :idiot:
|
Citat:
Det finns nog några bra spelare även på fria marknaden som kan göra poäng och spelar hårt, ex. Matt Cooke / Wayne Simmonds. Nog för att de inte precis förbättrar ATOI kategorin... Men pointen var alltså att man inte behöver vara bäst i alla kategorier för att vinna en matchup, det gäller bara att bygga upp ett lag som har passligt med rollspelare till vissa kategorier. Om man ser på ditt lag så verkar det ändå hyggligt. Ser ut som om jag gjorde ett kap med din Visnovsky, han började plötsligt prestera efter bytet. Och Mcbain och Coburn verkar inte komma i gång precis, fast de får mycket speltid. |
Citat:
Ångrar back bytet ganska rejält då Vlasic och Visnovsky redan hade ganska bra istid, men men. Ska kolla vad som finns på FA och göra några moves för att få upp laget lite och välja rätt målvakt i buren den här veckan, har valt fel varenda jävla vecka nu :) |
Lycka till i nästa matchup killar. Flera som är revanschsugna efter en usel förra omgång kan jag tänka mig. :gun_bandana:
|