![]() |
Calahan med maximal flyt lyckas ta två kategorier sista dagen och vinna ATOI med 3 sekunder... Suck! Aja laget nästa vecka ser jävligt bra ut om de nu vänder trenden på att bli skadade eller avstängda.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Efter en trög start har Fatties 13-6-1 totalt i de två senaste matchupsen. Ser fram emot att krossa ALF i nästa matchup. :evilgrin39:
|
Jag ligger klart sist men ska fan kriga in i det sista! Dax för den första match-up vinsten nu kanske :KO:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla som vill stödja min kamp från botten och inte likna Oilers ger mig en Sharp$ :innocent:
|
Rätt rad Match-Up 6:
Red Q´s – HC Jaycers 2 The Jonks – SBG Avej 2 Orange Cheese – Team Pingvin 2 Real Mossen – Team Andreas B 1 Flaxbuying Fatties – Team Ilar 1 Team RozZle – Mighty Ducks 2 ALF Team ALF – Blackeberg Bombers 1 tcm calahan – Karlstad Booners 1 Antal rätt - Namn 5 - Avej 5 - Samuel^ 4 - Boone 4 - mazzy 4 - Qirren 4 - saman 3 - RizZla 3 - ExtraCheese TOTAL: 22 - Avej 20 - Qirren 19 - Boone 19 - mazzy 19 - Samuel^ 18 - RizZla 18 - ExtraCheese 13 - Andreas B 10 - jaycer 9 - alfonzo86 8 - calahan 4 - saman 2 - Ilar24 0 - Jonken, jynsson, valsen Det är ju olika hur många och vilka som lämnar in tips för varje match-up, men så där ser det ut just nu. === 10 tippningar kom in. Match-Up 7 Orange Cheese – Red Q's (3-0-7) Real Mossen – The Jonks (9-0-1) Team Andreas B – SBG Avej (1-0-9) Team Pingvin – HC Jaycers (4-0-6) ALF Team ALF – Flaxbuying Fatties (2-1-7) tcm calahan – Team RozZle (2-0-8) Karlstad Booners – Mighty Ducks (6-1-3) Blackeberg Bombers – Team Ilar (7-1-2) Lycka till alla :hattenav: |
Citat:
|
Jag leder efter en stark första omgång mot Avej, WIHO!!!
|
:hurt:
|
Minus, Minus och åter Minus. :sad44:
|