![]() |
Tippning inför Match-Up 8 ! 1-X-2
Match-Up 8 The Jonks – Or@nge Cheese SBG Avej – Real Mossen HC Jaycers – Team Andreas B Red Q's – Team Pingvin Team RozZle – ALF team ALF Mighty Ducks – tcm calahan Team Ilar – Karlstad Booners Flaxbuying Fatties – Blackeberg Bombers Deadline: Tisdag 30 nov. 00:55 :hattenav: |
Kan sluta hur som helst detta Calahan. Best of Luck inför sista dagen.
|
Citat:
|
Man är påväg mot första vinsten på mycket länge (Dessutom mot Avej), Bryzgalov ska bara göra sitt mot Anaheim & vad i hela helvete gör killen?!?! jo vi släpper in 6!! baljor så vi blir lika med Avej.. HATA PHOENIX!!!!!!!!!!
|
Andreas payup :lol:
|
9-1 vinsten var välbehövlig, back on track. :)
|
Team RozZle :hurt:
|
Citat:
Han hade bara 3matcher och lite svårarare motstånd än de andra RW |
Citat:
|
Citat:
Lycka till! Själv skulle jag gärna se mina spelare skjuta mer så kanske man skulle få lite mål, lite fattigt målskörd har jag haft. |
Rätt rad Match-Up 7:
Orange Cheese – Red Q's 2 Real Mossen – The Jonks 1 Team Andreas B – SBG Avej 2 Team Pingvin – HC Jaycers 2 ALF Team ALF – Flaxbuying Fatties 1 tcm calahan – Team RozZle 1 Karlstad Booners – Mighty Ducks 2 Blackeberg Bombers – Team Ilar 1 Antal rätt - Namn 7 - alfonzo86 6 - Avej 6 - Qirren 5 - Boone 5 - saman 4 - ExtraCheese 3 - jaycer 3 - mazzy 3 - RizZla 2 - Andreas B Grattis alfonzo86 :hattenav: TOTALT: 28 - Avej 26 - Qirren 24 - Boone 22 - mazzy 22 - ExtraCheese 21 - RizZla 19 - Samuel^ 16 - alfonzo86 15 - Andreas B 13 - jaycer 9 - saman 8 - calahan 2 - Ilar24 0 - Jonken, jynsson, valsen Det är ju olika hur många och vilka som lämnar in tips för varje match-up, men så där ser det ut just nu. Avej har fortfarande i topp, följt av Qirren och Boone. === 9 tippningar kom in. Match-Up 8 The Jonks – Orange Cheese (4-0-5) SBG Avej – Real Mossen (1-0-8) HC Jaycers – Team Andreas B (8-0-1) Red Q's – Team Pingvin (9-0-0) Team RozZle – ALF team ALF (6-0-3) Mighty Ducks – tcm calahan (6-0-3) Team Ilar – Karlstad Booners (3-0-6) Flaxbuying Fatties – Blackeberg Bombers (5-0-4) Lycka till alla :hattenav: |
Zäta 2+2 Nice!
|
Mitt lag är en hög med överbetalda sopor. :hurt:
|
Äntligen gör du en bra match Mason Raymond, 3+1! Det var verkligen på tiden.
|
[16:36] <Andreas> jaja, ska vi slå vad vem som vinner?
[16:36] <Andreas> 20 Sharp$ [16:36] <Avej> make it 50 [16:36] <Andreas> deal [16:36] <Avej> deal Nååväl ? |