![]() |
Team rozZle - Karlstad Booners 10-0-0
|
Promenadseger för mitt lag. Storform nu och RW-problemen är lösta. Laget är komplett och bara Taormina (fulast i laget haha) kommer tillbaka så räknar jag hem 10-0-0. :)
|
Citat:
|
Nu har jag lagt upp en ny poll. Den handlar om ifall Ilar ska kickas eller inte. Pollen kommer ligga uppe i 24 timmar (till 13.30 imorgon), och om 80% eller fler av de röstande tycker att han ska kickas så blir han kickad.
Anledningen är att han inte svarar på trades. Självklart finns det inget krav på att man måste acceptera några trades, men man måste åtminstone kunna svara ja eller nej, och gärna även en kort motivering till varför man tackar nej, eller skicka ett motförslag. Det finns även andra managers som är dåliga på att svara på trades, men just nu är det obvious att Ilar är mest inaktiv på den fronten. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Okej, hade ju kanske varit bra med någon slags varning eller så men omröstningen ser ju bra ut än så länge ( tack för nej rösterna) ;) Får väll skärpa till mig i fortsättningen antar jag? :sweatdrop:
|
Tror vi får ta det som det är den här säsongen, så länge alla är aktiva nog att svara på trades och iaf "försöka" förbättra sitt lag så att det blir lite kul för oss andra som antagligen lägger ner lite mer tid.
Inför nästa säsong, eller nästa fantasyliga (MLB?) så borde vi dock införa två ligor, en för alla hyperaktiva "chattare" och en som är öppen för alla? |
Citat:
Det är svårt att få alla nöjda tycker jag. Vissa managers är "petiga" och tycker att aktiviteten är för låg hos många andra managers i nuläget. Jag tycker att samans lösning med två ligor nästa säsong är en bra idé. |
Citat:
|
Citat:
Det roliga med fantasyn tycker jag är att hela ligan är aktiv och inte bara loggar in någon gång då och då för att ställa in sin lineup. |