Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   NHL Fantasy 2010-2011 (https://www.sharps.se/forums/offtopic/4002-nhl-fantasy-2010-2011-a/)

jaycer 2010-12-19 21:08

Citat:

Ursprungligen postat av mazzy (Inlägg 90043)
Oj, här händer det grejer. Hann inte ens se traden innan den blev vetoad.

Gick inte emot den traden, men har inte egentligen något emot att den inte blev av heller... Hellre än lite striktare linje än "everything goes". Måste lyfta hatten till Jimmy för att vara aktiv när det gäller trades, fast vissa är ganska usla :lol:

mazzy 2010-12-19 23:12

Citat:

Ursprungligen postat av jaycer (Inlägg 90103)
Gick inte emot den traden, men har inte egentligen något emot att den inte blev av heller... Hellre än lite striktare linje än "everything goes". Måste lyfta hatten till Jimmy för att vara aktiv när det gäller trades, fast vissa är ganska usla :lol:

Istället för att rösta igenom trades kan man ju ha en manager som alltid bestämmer. Det är dock ett ganska otacksamt jobb, och jag föredrar röstning.

calahan 2010-12-19 23:33

Citat:

Ursprungligen postat av mazzy (Inlägg 90124)
Istället för att rösta igenom trades kan man ju ha en manager som alltid bestämmer. Det är dock ett ganska otacksamt jobb, och jag föredrar röstning.

diktatur :sad:

mazzy 2010-12-19 23:43

Citat:

Ursprungligen postat av mazzy (Inlägg 89892)
Efter önskemål från en manager har jag nu lagt upp en ny poll. Det handlar om ifall vi ska ha en begränsning på antalet målvakter man får ha i truppen. In och rösta! Pollen kommer ligga uppe i två dygn. Om majoriteten röstar för en begränsning läggs en ny poll upp där frågan är hur många målvakter man ska få ha.

Nio Ja-röster just nu. Majoriteten vill alltså ha en begränsning. De enda vettiga alternativen som jag ser det är max två och max tre målvakter. Ny poll har lagts upp, och kommer ligga uppe i två dygn om det inte är avgjort tidigare.

Qirren 2010-12-20 00:42

Men va, kan någon förlora varför man inte ska ha så många målvakter man vill? Om man nu inte får ha det ska man inte göra just målvaktspositionen så jävla viktig.

mazzy 2010-12-20 00:44

Citat:

Ursprungligen postat av Qirren (Inlägg 90141)
Men va, kan någon förlora varför man inte ska ha så många målvakter man vill? Om man nu inte får ha det ska man inte göra just målvaktspositionen så jävla viktig.

Jag håller med, och jag röstade också nej.

Qirren 2010-12-20 01:13

Dags att rösta igenom max fyra LWs nu då? :lol:

RizZla 2010-12-20 06:44

Send P.K. Subban, Mon D from Bench to Jaycers
Send Joffrey Lupul, Ana RW from Bench to Jaycers
Receive Niklas Hjalmarsson, Chi D from Jaycers to Bench
Receive Nikolay Zherdev, Phi RW from Jaycers to Bench
Proposed by HC Jaycers (Nikolas Ingberg), Dec 19, 10:25 AM ET
Trade offer expires at approximately Dec 21, 10:25 AM ET

Review Send Tomas Vokoun, Fla G from Bench to calahan
Receive Rich Peverley, Atl C from calahan to Bench
Receive Antti Niemi, SJ G from calahan to Bench
Proposed by tcm calahan (Johan Nilsson), Dec 19, 8:37 PM ET
Trade offer expires at approximately Dec 21, 8:37 PM E

Fa Zherdev med 12 atoi och SkruttHjalmarsson? Come on? En RW är för övrigt det sista jag behöver. Vet inte vad jag ska med Antti Niemi till och vad ska jag med Peverley till? Centers är det fullt med.

Det är julafton om 4 dagar. Bättre lycka då.

jaycer 2010-12-20 07:39

Citat:

Ursprungligen postat av RizZla (Inlägg 90164)
Fa Zherdev med 12 atoi och SkruttHjalmarsson? Come on? En RW är för övrigt det sista jag behöver.

Men vad ville jag ha då? En usel Joffrey Lupul och en overhyped P.K. Subban. :)
Zherdev har spelat bra på siståne, kommer troligen att få mer speltid. SkruttHjalmarsson :lol: Har inte hört denna nickname förr, föredrar "hammer" :p

jaycer 2010-12-20 11:03

Skulle just plocka upp Nabokov. Till min stora besvikelse hade en viss Boone gjort det redan :( Måste väl klara mig med Pavelec och Rinne. Det fanns även några andra lockande målvakter på FA. t.ex. Neuwirth..

RizZla 2010-12-20 18:54

Skulle vilja veta hur Ilar24 tänkte i och med denna trade? Vad vann du på den?

LAR traded Marc Staal, NYR to Avej
Avej traded Carlo Colaiacovo, StL to ILAR
Avej traded Dennis Seidenberg, Bos to ILAR
Avej traded Pavel Kubina, TB to ILAR
ILAR dropped Anton Babchuk, Cgy to W
ILAR dropped Andrej Sekera, Buf to W

Avej 2010-12-23 05:45

Datsyuk!!!!! will miss at least four weeks after breaking his hand and wrist in Wednesday's win over Vancouver, Mlive.com reports.
.

Big aouch :(

RizZla 2010-12-23 09:02

Citat:

Ursprungligen postat av Avej (Inlägg 91001)
Datsyuk!!!!! will miss at least four weeks after breaking his hand and wrist in Wednesday's win over Vancouver, Mlive.com reports.
.

Big aouch :(

Vad synd att du skall möta mig nästa matchup :clap::drunk::cheers::claps::thumbup:

mazzy 2010-12-24 13:25

Citat:

Ursprungligen postat av mazzy (Inlägg 90132)
Nio Ja-röster just nu. Majoriteten vill alltså ha en begränsning. De enda vettiga alternativen som jag ser det är max två och max tre målvakter. Ny poll har lagts upp, och kommer ligga uppe i två dygn om det inte är avgjort tidigare.

Nio röster på max tre målvakter som då blir det vinnande alternativet. Det går tyvärr inte att ändra den regeln nu mitt under säsongen, men jag kommer ha koll. Om ni har fler än tre målvakter i truppen kommer ni få smisk. :KO:

Qirren 2010-12-24 18:04

Dags att ta in fyra målvakter så man kan få smisk av mazzy:whistling: