![]() |
GIONTA (+5) - ladd (+1)
|
Byf (+5) - Wis (+3)
Slipper vi SMS-lån för nu. :) |
Någon som vill slå vad om att jag vinner - i +/- statistiken denna säsongen av Sharps NHL Fantasy?
2.0 i odds på Nej, du vinner inte. |
|
Citat:
|
Citat:
|
http://cdn.nhl.com/images/upload/201...1059_slide.jpg
1 0.000 1.0000 KUNG ROLLE går in och dominerar direkt! Shutout mot Capitals är ingen dålig dag på jobbet. Tror jag har hittat min målvakt nu så länge han inte blir skadad, peppar peppar. |
Var är pingvinen?
|
Har hört på ryktes vägar att du Calahan inte är hellång med att jag inte släppte Roloson till dig. Jag vill dock poängtera att jag inte sysslar med välgörenhet och ett byte av Roloson mot Setoguchi måste väl i allas ögon ses som just välgörenhet:) Eller har jag fel?
|
Citat:
|
Citat:
|
Jinx jinx....
|
Kan väl äntligen ta och presentera slutresultatet från tippningen (ursäkta dröjsmålet :skamsen:)
Match-Up 10 resultat: 7 - Saman 5 - Qirren 5 - Avej 5 - alfonzo86 4 - RizZla 3 - ExtraCheese Match-Up 11 gick iså här: 5 - Saman 5 - mazzy 4 - Avej 4 - Qirren 4 - Samuel^ 3 - ExtraCheese Total-score! : 1. Avej - 44 2. Qirren - 42 3. mazzy - 34 3. Samuel^- 34 3. ExtraCheese - 34 6. RizZla - 32 7. saman - 30 8. alfonzo86 - 25 9. Boone - 24 10. Andreas B - 17 11. jaycer - 13 12. calahan - 8 13. Ilar24 - 2 Grattis till Avej! Qirren var tätt efter hela tiden. :hattenav: |
Tack så mycket Thrashers för att ni är så usla och låter Kaberle göra fyra assist i pp. :thumbdown:
|
Citat:
|