![]() |
Sjukt att vår matchup avgjordes på ett mål men det var väl nästan givet att det skulle vända sista timmen när jag varit i förarsätet i 13 dagar. Lycka till Jonkers, jag hoppas du gör mos av FAman!
Booners packar ihop för säsongen nu. |
Citat:
|
Är jag i något slags B-slutspel? Slog jag ut Andreas B ? Förstår inte riktigt :p
|
Citat:
Men lycka till Ilar, håller på dig i B-slutspelet! :cheers: |
Citat:
|
Team Alf tackar för sig och önskar Avej lycka till inför nästa matchup!
|
Är ju placerings-matcher för dem utslagna så lite har ni att spela för fortf :)
|
Citat:
|
Men Frolik och Japanen, vad gör ni ? :(
|
Grattis Avej. Lolongo måste hålla nollan mot Yotes om inte Raask får spela något mera annars är detta över.
|
Uuh, kommer att bli en jämn final tror jag :)
|
Stort grattis till saman som vann finalen mot RizZla med 6-4 och är därmed regerande Sharps-mästare i NHL Fantasy 2010/2011.
Slutställning grundserien: 1 Real Mossen 2 RozZ eZzozZlez 3 ALF Team ALF 4 The Jonks 5 Karlstad Booners 6 Il Avej Caracciolo 7 HC Jaycers 8 tcm calahan 9 Blackeberg Bombers 10 Red Q's 11 Flaxbuying Fatties 12 Mighty Ducks 13 Or@nge Cheese 14 Team Pingvin 15 Team Ilar 16 Team Andreas B Slutställning slutspelet: 1 Real Mossen 2 RozZ eZzozZlez 3 The Jonks 4 Il Avej Caracciolo 5 HC Jaycers 6 ALF Team ALF 7 tcm calahan 8 Karlstad Booners 9 Red Q's 10 Blackeberg Bombers 11 Flaxbuying Fatties 12 Mighty Ducks 13 Or@nge Cheese 14 Team Pingvin 15 Team Ilar 16 Team Andreas B |
:hattenav: Saman
|
Tack för en rolig och trevlig FA-säsong boys. Får komma igen bättre bästa år.
|
Tack! :rolleyes: Var riktigt roligt detta, ser fram emot nästa säsong.
Vill även passa på att tacka Timmy "Puckstopper" Thomas som fixade finalsegern. :cheers: |