![]() |
Låter utmärkt! :cheers:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
är något spelstopp satt?
|
Citat:
|
Ikväll börjar det alltså, lycka till alla och hoppas på en rolig och trevlig (för min del) fantasy-säsong.
|
|
Yes, lycka till! Jag ser fram emot en spännande och aktiv säsong. De som inte har ställt in sitt Trading Block får gärna göra det asap. Trading Block kan hittas under My Team.
|
Detta kommer bli kul och spännande. Gör NHL tittandet mer intressant än vad det redan är, definitivt.
================= Här är lite statistik över de tippningar som kommit in för Match-Up 1: BK Ferrytown - Red Q's ....................... 3-4 HC Jaycers - SBG Avej ........................ 3-4 Real Mossen - Or@nge Cheese ............. 3-4 Team Joensson - Team Andreas B ......... 2-5 Team RozZle - Flaxbuying Fatties .......... 4-3 Team Ilar - Mighty Ducks .................... 4-3 Team Avery - Turku Alfs Lirande Fa ....... 1-6 Blackeberg Bombers - Karlstad Booners .. 4-3 Detta är alltså hur många som tippat vinst för respektive lag. Och som ni ser har jag fått in 7 tippningar. Detta är ju dock bara liten test-omgång så känn er inte ledsna om ni missat ================== Lycka till :hattenav: |
Ligan körde igång
Då startade säsongen äntligen! Inatt är det fler matcher, och för mig började det hyggligt. Är en aning beskiven att jag hade glömt aktivera Sutter, så han satt på bänken och hans 2 + 0 räknas inte i min poäng :idiot: :idiot: :idiot:
Men eget fel :skamsen: |
För mig går det väl Ok. Målskyttet hos mina gubbar är inget vidare dock. 1 mål på 33 skott. Så nja, eller så är det Real Mossen's grabbar som bara spottar in mål. 5 mål på 32 skott.
|
har 4 mål på 20 skott medan booners "bara" lyckats producera 5 mål på 41 skott..:p
ska bli spännande att se hur tabellerna ser ut imorrn då majoriteten av min offensiv spelat sina första matcher |
Citat:
|
Citat:
|