Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   NHL Fantasy 2010-2011 (https://www.sharps.se/forums/offtopic/4002-nhl-fantasy-2010-2011-a/)

AndreasB1897 2010-10-06 15:10

Låter utmärkt! :cheers:

mazzy 2010-10-06 15:56

Citat:

Ursprungligen postat av ExtraCheese (Inlägg 66093)
Vi skulle ju kunna köra en liten test omgång nu den första omgången, då det är ganska tätt inpå, eller?

Vi kör väl en enkel hemma eller bortavinst tippning. Såvida ni inte har andra föaslag.

Jag tar emot tippningarna då på PM eller direkt här i tråden, och lägger upp omgångarna i ganska god tid, 3-4 dagar före ny omgång antar jag.
Uppdaterar tipset varje vecka också i denn tråden, att skapa en helt egen tråd känns väl inte nödvändigt kanske?

Ska jag för övrigt presentera alla mottagna tippningar i tråden?

===============

MATCHUP 1 (OCT 7 - 17)

BK Ferrytown - Red Q's
HC Jaycers - SBG Avej
Real Mossen - Or@nge Cheese
Team Joensson - Team Andreas B
Team RozZle - Flaxbuying Fatties
Team Ilar - Mighty Ducks
Team Avery - Turku Alfs Lirande Fa
Blackeberg Bombers - Karlstad Booners

Deadline: Torsdag 7 oktober, 17:55

===============

Fler förslag?

:cheers:

Det låter bra. Jag tycker alla ska skicka pm med tippningar. Det blir så rörigt i den här tråden annars. Men mottagna tippningar får du gärna redovisa när matchupen har startat. Alltså typ BK Ferrytown - Red Q's X-Y där X är hur många som tippat på BK Ferrytown och Y hur många som tippat på Red Q's.

ExtraCheese 2010-10-06 16:43

Citat:

Ursprungligen postat av mazzy (Inlägg 66107)
Det låter bra. Jag tycker alla ska skicka pm med tippningar. Det blir så rörigt i den här tråden annars. Men mottagna tippningar får du gärna redovisa när matchupen har startat. Alltså typ BK Ferrytown - Red Q's X-Y där X är hur många som tippat på BK Ferrytown och Y hur många som tippat på Red Q's.

Det låter bra. Funderar dock på om jag ska presentera mina egna tippningar här alt. skicka dom till någon i bevis-syfte, annars skulle jag kunna ljuga hej vilt :innocent:

mazzy 2010-10-06 17:20

Citat:

Ursprungligen postat av ExtraCheese (Inlägg 66121)
Det låter bra. Funderar dock på om jag ska presentera mina egna tippningar här alt. skicka dom till någon i bevis-syfte, annars skulle jag kunna ljuga hej vilt :innocent:

Jo det är sant. Om du vill kan du skicka ditt eget tips till mig. Eller skriva det här i tråden. Spelar ingen roll för mig. :)

valsen 2010-10-06 17:25

är något spelstopp satt?

Ilar24 2010-10-06 17:32

Citat:

Ursprungligen postat av valsen (Inlägg 66136)
är något spelstopp satt?

Deadline: Torsdag 7 oktober, 17:55. Läs nogare fy skam ;)

Qirren 2010-10-07 15:09

Ikväll börjar det alltså, lycka till alla och hoppas på en rolig och trevlig (för min del) fantasy-säsong.

valsen 2010-10-07 15:17

Tack detsamma!
Ses på andra sidan tjejer
http://upload.wikimedia.org/wikipedi..._team_1921.jpg

mazzy 2010-10-07 15:18

Yes, lycka till! Jag ser fram emot en spännande och aktiv säsong. De som inte har ställt in sitt Trading Block får gärna göra det asap. Trading Block kan hittas under My Team.

ExtraCheese 2010-10-07 19:12

Detta kommer bli kul och spännande. Gör NHL tittandet mer intressant än vad det redan är, definitivt.

=================

Här är lite statistik över de tippningar som kommit in för Match-Up 1:

BK Ferrytown - Red Q's ....................... 3-4
HC Jaycers - SBG Avej ........................ 3-4
Real Mossen - Or@nge Cheese ............. 3-4
Team Joensson - Team Andreas B ......... 2-5
Team RozZle - Flaxbuying Fatties .......... 4-3
Team Ilar - Mighty Ducks .................... 4-3
Team Avery - Turku Alfs Lirande Fa ....... 1-6
Blackeberg Bombers - Karlstad Booners .. 4-3

Detta är alltså hur många som tippat vinst för respektive lag.

Och som ni ser har jag fått in 7 tippningar. Detta är ju dock bara liten test-omgång så känn er inte ledsna om ni missat

==================

Lycka till :hattenav:

jaycer 2010-10-08 10:05

Ligan körde igång

Då startade säsongen äntligen! Inatt är det fler matcher, och för mig började det hyggligt. Är en aning beskiven att jag hade glömt aktivera Sutter, så han satt på bänken och hans 2 + 0 räknas inte i min poäng :idiot: :idiot: :idiot:
Men eget fel :skamsen:

ExtraCheese 2010-10-09 14:20

För mig går det väl Ok. Målskyttet hos mina gubbar är inget vidare dock. 1 mål på 33 skott. Så nja, eller så är det Real Mossen's grabbar som bara spottar in mål. 5 mål på 32 skott.

valsen 2010-10-09 14:57

har 4 mål på 20 skott medan booners "bara" lyckats producera 5 mål på 41 skott..:p
ska bli spännande att se hur tabellerna ser ut imorrn då majoriteten av min offensiv spelat sina första matcher

Boone 2010-10-09 15:45

Citat:

Ursprungligen postat av valsen (Inlägg 66860)
har 4 mål på 20 skott medan booners "bara" lyckats producera 5 mål på 41 skott..:p
ska bli spännande att se hur tabellerna ser ut imorrn då majoriteten av min offensiv spelat sina första matcher

Bådar gott för framtiden för mig när de skjuter mycket ;) Lite jobbigt att du verkar ha fler spelare aktiva nästan samtliga dagar. Får hoppas mina producerar desto mer på sina tillfällen.

saman 2010-10-09 15:53

Citat:

Ursprungligen postat av ExtraCheese (Inlägg 66852)
För mig går det väl Ok. Målskyttet hos mina gubbar är inget vidare dock. 1 mål på 33 skott. Så nja, eller så är det Real Mossen's grabbar som bara spottar in mål. 5 mål på 32 skott.

Det gäller att sikta med. :innocent: