![]() |
Välkommen :)
|
Välkommen välkommen. Lycka inte till.
|
Välkommen Rolfens. BOL.
|
Bara jag som tycker att 2 dagar är för lång tid för en trade?
En dag räcker gott och väl ? |
Citat:
|
Citat:
|
Ny poll uppe. Gå in och rösta! :)
|
Då drar vi igång tippningen på riktigt, då kanske inte alla som ville hann vara med. PM till mig tack.
=============== MATCHUP 2 (OCT 18 - 24) Red Q's - SBG Avej HC Jaycers - The Jonks Or@nge Cheese - Team Andreas B Team Pingvin - Real Mossen Flaxbuying Fatties - Mighty Ducks Team Ilar - Team RozZle Turku Alfs Lirande Fa - Karlstad Booners Blackeberg Bombers - they call me calahan Deadline: Tisdag 19 oktober, 00:55. =============== Resultat från förra omgången kommer läggas upp, när omgången är slut. Lycka till i tippningen och i matcherna. |
F'låt calahan!
|
Citat:
|
Kan inte ESPN klockan? "Move will process at approximately Oct 16, 3:00 AM ET" Vet att det står approx men vad fan, 1h 20 min late?
|
De som ännu inte röstat har fram till kl 20.00 på sig att göra det. Alternativet med flest röster kl 20.10 vinner och om alternativet ett dygn vinner ändrar jag settings direkt.
|
Nio röster på alternativet med ett dygns trade review. Därför har jag ändrat till det nu i settings för ligan.
|
Tjenare, skulle vilja vara med om det blir någon plats över eller någon som väljer att hoppa av!
|
Lite dåligt med tippningar! Kom igen nu :). Ny match-up och allt.
Grattis Real Mossen förresten, klar vinst för dig. Var t.o.m 10-0-0 för dig ett litet tag. :hattenav: |