![]() |
Något är fel med SV% kategorien den räknas trots att målvakterna bara spelat en match ...?
|
Citat:
|
Resultatet av tippningarna för första match-upen:
Antal Rätt - Namn 6 - Samuel^ 4 - RizZla 4 - valsen 3 - Qirren 3 - mazzy 3 - ExtraCheese 2 - Ilar24 Grattis Samuel^ :hattenav: ======= För övrigt har jag fått in 9 st tips för matchup 2. alfonzo86 Andreas B Boone ExtraCheese Ilar24 mazzy Qirren RizZla Samuel^ Statistik med fördelade tips för matchup 2 kommer när den börjat. |
Har fått svar från supporten:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Okej. 11 tips kom in. Kanske borde nämna att eftersom X är möjligt (inget man direkt tänkte på innan första omgången iallafall), så kan vi väl öppna för möjligheten att tippa det om nu någon vill. Och det var det visst någon som ville :smile:
Här är fördelningen (1-X-2): ========= Match-Up 2: Red Q's – SBG Avej (8-1-2) HC Jaycers – The Jonks (5-1-5) Or@nge Cheese – Team Andreas B (7-0-4) Team Pingvin – Real Mossen (3-0-8) Flaxbuying Fatties – Mighty Ducks (4-0-7) Team Ilar – Team RozZle (3-0-8) Turku Alfs Lirande Fa – Karlstad Booners (5-0-6) Blackeberg Bombers – they call me calahan (4-0-7) Lycka till :hattenav: |
Dum fråga kanske.
Men vad händer om man gör en trade i mitten av en matchup? Går den igenom först när matchupen är slut? |
Citat:
|
Citat:
Ska vi fortsätta så här? Det känns lite konstigt att det bara ska gälla för GAA. Jag ser hellre att vi tar bort kravet helt (jag skriver inte så för att tjäna poäng eftersom jag förlorar GAA och SV% i matchup 1 oavsett). |
Citat:
Turku Alfs Lirande Fa's aktivitet ifrågasätter jag verkligen, kör fortfarande med Sourray och Michalek (Out) i matchup 2. Kul att möta ett spöke... |
Citat:
Håller med om Turku Alfs Lirande Fa. Om han inte blir aktiv lär vi ju ersätta honom. |
Citat:
|
Citat:
|