![]() |
Inatt gick det riktigt jävla dåligt :D.
8 av gubbarna lirade och det slutade med 0 mål, 0 assist och -7 i plus/minus. Några PIM hit och dit, och dåligt med skott. Ledningen gick givetvis förlorad. Viktigt att det går bra inatt. :hattenav: |
Dags för tippning av Match-Up 3. 1X2 gäller:
========================= Match-Up 3 HC Jaycers – Red Q´s SBG Avej – The Jonks Team Pingvin – Orange Cheese Team Andreas B – Real Mossen Team Ilar – Flaxbuying Fatties Mighty Ducks – Team RozZle Blackeberg Bombers – ALF Team ALF Karlstad Booners – tcm calahan ========================= Deadline: Tisdag 26 Oktober 00:55. Lycka till :hattenav: |
Conditionally drop Reserved for Traded Player står det i traden.
Dropar den min ir då eller? Ska ha 5 reserver + ir så borde väl inte göra? |
Citat:
|
Citat:
Hade varit lite surt att råka dropa gaborik bara pga av ett missförstånd :p |
Citat:
|
Om det händer något konstigt så kan vi alla nog se till att det återställs :)
|
Citat:
|
TEAM ANDREAS
Johan Franzen, Det C, RW For SBG AVEJ Mark Letestu, Pit C Martin Erat, Nsh RW |
Citat:
|
Resultatet av tippningarna för andra match-upen:
Antal Rätt - Namn 6 - Boone 5 - Andreas B 5 - Avej 5 - mazzy 4 - ExtraCheese 4 - Qirren 4 - RizZla 4 - Samuel^ 3 - alfonzo86 2 - Ilar24 2 - jaycer Fint tippat Boone. :hattenav: ========= Fick in 6st tips för Tredje omgången, lite synd, men det kan ju också bero på att jag la upp den lite sent kanske. Andreas B ExtraCheese mazzy Qirren RizZla Samuel^ Hojta till om jag missat någon. Lycka till. |
Citat:
|
Jag börjar bli avundsjuk på Avejs lag... :rant:
|
Erat med ryggproblem och letestu som kommer få mindre och mindre speltid...
|
Fördelningen för MatchUp3
========== Match-Up 3 (1-X-2) HC Jaycers – Red Q´s (1-0-6) SBG Avej – The Jonks (5-0-2) Team Pingvin – Orange Cheese (4-0-3) Team Andreas B – Real Mossen (2-0-5) Team Ilar – Flaxbuying Fatties (5-0-2) Mighty Ducks – Team RozZle (3-0-4) Blackeberg Bombers – ALF Team ALF (4-0-3) Karlstad Booners – tcm calahan (6-0-1) |