![]() |
Igår damp fifa ned i brevlådan, bra med födelsedagar;)
Vem vill bli förnedrad och även förlora 50 $?? KP du är skyldig mig en revansch, den nesliga förlusten senast gnager i mig. |
Citat:
Citat:
|
nån som vet hur det funkar om man har sitt 360 chippat och fifa spelet är bränt? :D
Omöjligt att spela live då? Boxen blir bannad? |
Citat:
|
Ni med 360 som är sugna på en liga, kan ju ropa till här så får man se om intresset är lagom stort för att skapa en. :)
Jag kan isåfall ta på mig det ansvaret och fixa till en under kvällen. För övrigt, jag är öppen för utmaningar @ FIFA 11 från Xbox360-fantaster, låt er själva bli krossade och spela matcher mot mig om Sharp$! ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Andreas, jag, boone har x-box och nhl 11, några flera? Hade varit kul att lira lite ngn dag.
|
Tänkte starta en Sharps-liga @ FIFA 11 (Xbox360). Nu undrar jag hur många intresserade av en sådan som det finns här på Sharps?
Rapportera ert intresse via PM till mig, så ska jag styra upp detta när jag fått in tillräckligt många som vill vara med. :) Hoppas verkligen att vi kan bli åtminstone ett par stycken så vi kan spela både grundserie och slutspel. Lär antagligen handla om Sharp$ i prispengar som extra krydda, antar jag. :lol: |
Citat:
|
Jag spelar gärna mot någon. Xbox360 + FIFA11. GusCaesar är mitt username. Väl mött!
|
Citat:
Sen kryddar vi matchupsen lite extra genom att trycka in 15-25 sharp$ till vinnaren i matcherna. :) |
Visst. Adda på, jag lär vara inne under kvällen.
|
Match nu ps3? Gå via ligan och invita mig isåna fall
|
Citat:
Returmöten imorgon, antar du är sugen på lite revansch!? Kom även att tänka på ett uttalande från dig tidigare: Citat:
|
Haha, seriöst. Du hade ju bara sporadiska anfall. Jag hade full kontroll på hela matchen och ledde välförtjänt. Problemet när någon är Barca och man själv är Genoa är att det är en ocean i skillnad på snabbhet & uthållighet på spelarna. Om du vore ett jämn bra lag med mig så skulle du inte ha en chans. :no:
|
Citat:
|
adda Lill Bebban bara ;] ska allt ge er en match ;p
|
Citat:
Och är nicknamet med ett mellanslag mellan eller vadå? :p |
360, haha ja det är mellan slag precis som det är skrivit ;p
|
Jag åt upp dig, Svelle! ;)
|
PS3 Fifa11 utmanare sökes.
Inga amatörer tack! Jag har över 3500 rankade fifapoäng. Är obesegrad på hela Sharps i Fifa sedan första dagen. Spelar endast om Sharp$ och jag spelar med laget Real. Vem vågar utmana? Skicka pm eller möt upp mig i chatten kvällstid. |
Jag ska ta mig an dig ngn dag KP :)
|