![]() |
Citat:
|
Thx! :cheers:
|
performance v IlDuce 3-2 (förl.)
:moneybag: |
2-0 Genoa med 10 kvar. Möter man Barca som har spelare som inte går att stoppa så blire såhär ibland. Tragiskt hur EA har misslyckats med storlagen. Löjligt!
|
Denna tråd ska bara innehålla matchresultat osv för överföring av Sharp$ mellan användarna. ;)
Denna tråd - https://www.sharps.se/forums/offtopic...11-utmaning-6/ - kan man dock ta skitsnacket i! :D |
DD-Performance 3-0
DD-Performance 0-1 DD-Performance 4-1 DD-Performance 4-0 DD-Performance 2-4 efter förl. :clap::moneybag: |
performance v Svelle 3-1 i matcher
:moneybag: :D Höjdpunkten var sista matchen, via krossen av HBK med Mjällby. Kabir nätade två gånger! |
Citat:
Fyfan vilket oflyt aldrig mer allsvenska matcher |
RobinD vs KP 2-3
RobinD vs KP 1-3 Så otroligt mycket flyt en och samma kille kan ha, det jämnar snart ut sig! Svara ditt svin så ska du få dina dollar! Edit: Som svar till KP's rankpoäng, kan tilläggas att jag i båda matcherna hade fler skott på mål, bollinnehav, fler och bättre målchanser totalt, ledde i bägge matcherna och förtjänade 4 poäng av dessa 2 matcher. Men m¨ålen räknas och tillsvidare får jag erkänna mig besegrad. |
Citat:
Dina lag är bättre än mina (fler rankpoäng) Men visst, kalla det för flyt :) Jag är fortfarande obesegrad på hela Sharps. Vunnit 6 av 6 matcher idag. Ro hit poängen, sucker :popcorn: Smsa låna? :clap: 2x 500 $ TACK!:moneybag: |
KP vs IIlbati 1-0
KP vs IIlbati 3-0 KP vs IIlbati 1-0 :moneybag: Bring the Ca$h IIlbati :) |
DD-Performance 3-2 efter förl.
DD-Performance 1-2 DD-Performance 3-0 DD-Performance 3-1 DD-Performance 1-2 efter straffar :moneybag::thumbup: |
DD-Performance 3-2 i matcher.
Pay up! ;) |
KP - RobinD 3-1
KP - RobinD 1-3 KP - RobinD 4-0 KP - RobinD VOID Netto: -2000$ |
RobinD dags att öppna plånboken nu.
Hur känns det att bli fullkomligt krossad och ruinerad på samma gång? 2588 poäng utav dina 2589 tack =)) edit, void? Nää jag vann den med 3-0 överlägset :) |