Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Osmakliga avatarer. (https://www.sharps.se/forums/offtopic/5199-osmakliga-avatarer/)

Overkill 2010-11-26 13:45

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 82923)
Ja det var inte mycket att se. Bara en av grabbarna i Kungarna av Tylösand efter en blöt frukost. :smoke:

Jaså, jag visste inte att Pete Doherty var med i KaT i år? :lol: :D

Snittgurkan 2010-11-26 14:01

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 82926)
Bara att lägga mig som vän och klicka dit sig när man mår dåligt.

Vet inte hur jag ska kommentera detta. Kan vara så att jag har fått allt om bakfoten. :sweatdrop:

Annars, en helt godkänd avatar, som får en att glömma läsa inlägget. :whoco5: ;)

calahan 2010-11-26 14:27

Ska vi ha censur på nätet, enligt mig ska vi inte ha det...

Snittgurkan 2010-11-26 16:19

-

Citat:

Ursprungligen postat av calahan (Inlägg 82949)
Ska vi ha censur på nätet, enligt mig ska vi inte ha det...

Det är inte frågan om någon censur.
Tycker bara att man kanske ska tänka till lite innan man sätter upp en "osmaklig avatar", som får medlemarna i forumet, att må illa och får besökarna på sidan att tro att det är en webbsida som handlar om "Disgusting things" Avskräckande bilder kan läggas upp i trådar, men att använda dem som avatarer är förkastligt, om man vill behålla websidan som en framstående spel- och rek.-sida.

Frikeer 2010-11-26 16:37

Men du är väldigt känslig. Det finns inga osmakliga avatarer här. Det enda som ens kan komma i närheten är iCashs men vafan liksom.

Snittgurkan 2010-11-26 16:41

-

Citat:

Ursprungligen postat av Frikeer (Inlägg 82998)
Men du är väldigt känslig. Det finns inga osmakliga avatarer här. Det enda som ens kan komma i närheten är iCashs men vafan liksom.

Förlåt, vågade inte säga något om det eftersom att han är en av dem som ryggas mest och därför har en avatar som visar "ryggtavlan". :skamsen:

Lemasive 2010-11-26 16:43

Det här var ju förfan det löjligaste jag har varit med om, även om jag har bråkat för bråkandets skull på ett annat forum om ett snarlikt "problem" så blev jag personligen aldrig stött och skulle aldrig känna stött av någons avatar. Det är en del av människans personlighet som ofta lyser igenom och även kanske ett statement som skall göras, som klubbtillhörighet eller dylikt, vem vet varför någon har en avatar ur american psycho eller kanske från bumbibjörnarna.

Du har fått reda på hur man hanterar detta ickeproblem och kan fan sluta skriva vilka avatarer som är ok eller inte, sådant här blir jag som ubertroll och snicksnackare bara trött på. När jag drar gränsen för något då har det fan gått långt, blocka dina bilder och lycka till med ditt liv nu.

Snittgurkan 2010-11-26 16:57

-

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 83001)
Det här var ju förfan det löjligaste jag har varit med om, även om jag har bråkat för bråkandets skull på ett annat forum om ett snarlikt "problem" så blev jag personligen aldrig stött och skulle aldrig känna stött av någons avatar. Det är en del av människans personlighet som ofta lyser igenom och även kanske ett statement som skall göras, som klubbtillhörighet eller dylikt, vem vet varför någon har en avatar ur american psycho eller kanske från bumbibjörnarna.

Du har fått reda på hur man hanterar detta ickeproblem och kan fan sluta skriva vilka avatarer som är ok eller inte, sådant här blir jag som ubertroll och snicksnackare bara trött på. När jag drar gränsen för något då har det fan gått långt, blocka dina bilder och lycka till med ditt liv nu.

Har inget emot att låsa tråden efter ditt inlägg trots att jag håller med dig i det du säger. Jag måste ju ändå få svara på kommentarerna som görs. "Cool" avatar har du i vart fall. :drunk:

maddmax 2010-11-26 21:35

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 82889)
Clintan hälsar och tackar,men bytte nyss avatar till en annan av mina husgudar.Hoppas den också passerar ditt filter,Snittgurkan.;)

"NASA tried to use Chuck Norris' urine as rocket fuel. We know this experiment as the Challenger explosion."

"Chuck Norris' Uzi weighs a ton."

"Statistics say, if Chuck Norris went on a diet for just one day, none of the third world countries would ever have food crisis."

"If you think other airlines kick your ass with fees wait until you fly Norris Airlines."

Dom var ju fan bland dom samsta. :sad44:

"There is no 'ctrl' button on Chuck Norris's computer. Chuck Norris is always in control".