![]() |
Stekpanna till min kära far, rimförslag?
|
Citat:
Lär dig laga mat din gubbe |
En Solresa till sin Sambo?
PS: Korsikanen är HET!!!! på rimmen. |
Citat:
Varm som blodet från en kvinnlig martyr Deras kärlek är sann, yea right Tvi och usch, är blodet light? |
Citat:
Lär dig hantera kvinnor, i tid. |
Citat:
Una cerveza, por favor Uno mas, fyfan vad dåligt jag mår Jag får nog vara lite mer alert När alla killar ser din brunbrända stjärt För vi ska ut och.... |
Citat:
Lovar dig äventyr och massor av drag Regn och rusk, det är snart passé Du bör ha hög faktor, eller en flaska rosé |
Ska ge bort ett Nintendo Wii till min mor + hennes sambo i jul, skulle uppskatta tips på bra rim. Finns en del riktigt bra här i tråden. :)
|
Swoosh och swing, swoosh och swing
Leder egentligen till ingenting Men nu kan ni avnjuta virtuella äventyr Där det är ni själva som styr Spela tennis eller varför inte lite dans? Visa vem som bestämmer, din motståndare har inte en chans Passar samtidigt på att requesta rim till ett packe dansfilmer till min äldre syster. |
Jag levererar direkt med ett topprim så här i natte tid.
Här har Nii något kul, ett Wii, God Jul! |
Citat:
så är det bara till att plugga i och agera. Trådlöst och enkelt det är, mer motion än när ni plockar bär. Skratta och ha kul tillsammans, ni lär röra er som i trans. :popcorn: |
Hoppas det finns några rim kvar då jag gärna skulle motta förslag på rim till följande:
Världsatlas till en syster som reser väldigt mycket. Stekpanna till mor & far. Musikskivor till en bror. (Här kommer jag verkligen ingenstans själv :skamsen:) |
Runtom i världen du far och flänger
Med denna sak du slipper en del mojänger Om du någon gång behöver extra information Använd då denna, det är en rekommendation. En doft av 90-talet vill jag ge Detta jävla spotify gör mig sne! (usel) :lol: |
Har julklappslotteri i släkten och har köpt 2 kg vingum till detta, någon som kan hjälpa mig med rim till detta paket såhär i sista minuten?
|
Citat:
|