![]() |
Citat:
Det är nästan äckligt, jag ligger hellre ett mode efter en vara moderiktig. Killar just nu: Kort hår på sidorna och långt hår bakåt, nedstoppade knytna gängor och ibland öppna, jeans med lite hål i och sedan någon form av dunjacka med glansigt matrial och sedan en väska man bär i handen. Var tredje kille ser ut så, ser du en så har 2/3 av hans kompisar också det... Instämmer någon? Citat:
|
Buffaloes och vita jeans, skyldig till det under ett svagt år i 15-16 årsåldern!
Skyldig till kort hår på sidan, längre bakåtkammat, boots och instoppade jeans (gärna whyred) dock kör jag duffel och axelremsväska!;) |
ni pratarom kickers nu
Vita genomskinliga mjukisbyxor med svarta string, buffalo/Fila sko med plösen ute. En champion/nike tröja och tillhörande keps. Killarna hade alltid blåa/svarta träningsbyxor och rökte mer än gärna. Sveriges svar på Chavs. |
Citat:
|
Haha mycket bra bild.
Ahmed All-star är det jag snackar om som turkarna har. Den med flest spännen när han dör vinner! Gillar annars Turkbirkenstock, skitsmidigt på stranden ju. Så man inte får in sand :) |
hahaha skön bild :D och som lemassive sa, alla som hade de skorna rökte...
|