Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Rakning (https://www.sharps.se/forums/offtopic/6061-rakning/)

Arch 2011-01-22 16:05

Som att titta på gay version av Sex & the City...

Fangtastic 2011-01-22 16:26

Varför raka sig i röven? Vem fan vill titta där? Håret är ju där av en anledning

LosKrikon 2011-01-22 16:26

Vad fan klagar ni på??? Jag ställde en enkel fråga om rakning (står även i topic), folk gav sina svar, vem som rakar vad. Det står ju till och med i beskrivningen av offtopic att "Avdelningen kan även innehålla material som anses vara stötande får känsliga.". Om ni nu inte gillar innehållet så skippa det istället. Jag går ju inte in i handbollstrådarna och skriver "fy fan va tråkigt det är med handboll" bara för att jag inte gillar handboll.

Fangtastic 2011-01-22 16:35

Citat:

Ursprungligen postat av LosKrikon (Inlägg 98945)
Vad fan klagar ni på??? Jag ställde en enkel fråga om rakning (står även i topic), folk gav sina svar, vem som rakar vad. Det står ju till och med i beskrivningen av offtopic att "Avdelningen kan även innehålla material som anses vara stötande får känsliga.". Om ni nu inte gillar innehållet så skippa det istället. Jag går ju inte in i handbollstrådarna och skriver "fy fan va tråkigt det är med handboll" bara för att jag inte gillar handboll.

Tar du åt dig eller vad? Sånt man får räkna med att man får olika svar, vet flera som rakar sig kring de intima delarna inte mig emot. Feel free

Wagner 2011-01-22 16:53

Citat:

Ursprungligen postat av LosKrikon (Inlägg 98794)
Kom på att jag faktiskt rakat röven en gång, var inför en operation där de skull in och fixa i ena skinkan. Var dock en undersköterska (eller kanske var hon sjuksköterska?) som gjorde det. Upplevelser man inte glömmer såhär tolv år senare, var dagen efter Malexandermorden, om nån minns dem för att vara exakt.

Det var garanterat inte sjuksköterskan som rakade din röv. Undersköterskor har man för att slippa dylika skitjobb högre upp i hierarkin. :hurt:

LosKrikon 2011-01-22 16:57

Citat:

Ursprungligen postat av Fangtastic (Inlägg 98947)
Tar du åt dig eller vad? Sånt man får räkna med att man får olika svar, vet flera som rakar sig kring de intima delarna inte mig emot. Feel free

Jag klagar inte på de som sa var de rakade sig, utan på er som klagar på tråden i allmänhet.

Fangtastic 2011-01-22 18:12

Citat:

Ursprungligen postat av LosKrikon (Inlägg 98951)
Jag klagar inte på de som sa var de rakade sig, utan på er som klagar på tråden i allmänhet.

aha ne jag tillhör inte den kategorin men de är ok:)

LosKrikon 2011-01-22 18:40

Tyckte jag såg din avatar tidigare i tråden men hade kanske fel :)

Arch 2011-01-22 22:00

så, här vaxar man sin röv och är överkänslig dessutom... :lol:

SAY.NO.MORE.

LosKrikon 2011-01-22 22:23

Vad/vem pratar du om nu?

Bolt 2011-01-23 17:19

Citat:

Ursprungligen postat av SuprMario (Inlägg 98862)
Raka ryggen är ju inte det lättaste utan special tillverkade verktyg, typ halvmeter långt skaft till hyveln...:-)

Det har man sin sambo till som drar ryggen med hårtimmern ;) (jag är seriös) :D