![]() |
Härligt, Zleeper! :claps:
|
100 kronor på en parlay är som en roligare form av trisslotter och säkerligen högre vinst % men får säkra upp matchen då den ej voidas på bet365.
|
Börjat jogga idag, det skall jag fan ha en jävla ryggdunk för. Vem fan kom på skiten.
|
Ger mig själv en ordentlig jävla klapp på ryggen för att jag inte lämnade Olympia Stadion efter 4-0, fyfan vad det var värt det! Tror att dem som lämnade har självmordstankar, det hade i alla fall jag haft.
|
Upptäcker att jag har lite småpengar kvar på BoyleSports. Sätter igång viaplay och tittar på matchen mellan Borussia Dortmund och Real Madrid. Bestämmer mig för att livespela upp de sista slantarna på Boyle. Väljer att lägga slantarna påLewandowski som målskytt men ser att de bara har han som första målskytt. Tar det spelet istället och har bara en sak att säga.
ROOOOOOBERT LEWANDOWSKIIIII. Högsta oddset som jag har satt under mitt liv som inte är en parlay. ~8 Euro x 7.00 = cashing! |
Ajax som tvålar till City, fan va skönt. Nu är det bara att se till att dom åker ur gruppspelet vilket är högst troligt :cheers:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag gillar klubbar som Porto. Säljer sina superstjärnor efter varje säsong, men lyckas ändå plocka fram nya, år efter år. Imponerande! |
Ett år och två dagar på sharps. YEY :clap: :clap: :clap:
|
|
En dag för sent med det tål att sägas igen:
RÄTT KLUBB VINNER ALLSVENSKAN!!! |
Citat:
|
Citat:
|
Precis retat upp Baggio på rekat... Tror han sitter hemma och grinar nu:gun_bandana:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vill inte bryta mot några regler! Tycker ju om Sharps :)
|
SM GULD, SM GULD, SM GULD!!!!!!!!!
YES ELFSBORG! |
Grattis MFF till tredjeplatsen! Fan vad glad jag blir när ni står pall för trycket och levererar. Det hade man inte vågat drömma om; en tredjeplats!!
Att ni skulle hamna bakom "dream teams" som Elfsborg och Häcken, det var ju självklart, men vilken bragd ni ställt till med. Grattis Elfsborg till guldet. Grattis Häcken till europaspel, det är faktiskt starkt av er. Ja, I´m being the bigger man här. Arg men kan se rättvisan. Usch, detta tär på mig. |
20 000 000 x 10
Spoiler:
|
Hur kan det bli 20 miljoner ganger 10?
|
Citat:
|
CELTIC!!!! Fan att jag inte gick "RoK style" på mitt Bet365 freebet som jag tänkte. Skulle litat på magkänslan och tagit Celtic istället för Arsenal. Menmen enkelt att vara efterklok men som sagt, CELTIC!
|
AIK slår PSV med 1-0 efter ett världsklass mål av Bangura!!!!!!!! :cheers:
|
Inne på sidan 500 i speldagboken! :cheers:
|
Äntligen blev vi av med samans gangnam style från toppen
Spoiler:
|
Lazlo!!! Det är ett nöje att vakna upp på morgonen och kolla resultaten på spelen man ryggat:cheers:
|
Chicharito FTW!
|
BASTIA - VALENCIENNES ÖVER 4.5 - CHECK!
|
Texas A&M borta mot nr 1 Alabama, sitter jag på TA&M ML? svar ja. 0-20 efter 1q
Edit: A&M håller undan och vinner, ML @ 5 är jag sjukt nöjd med! |
Klarade en monstertenta utan att ha läst på, sjuk jävla tur..
|
Citat:
|
Fakking Zlatan!!!
|
citat från goal.com :D
Sweden goal: I'm not too sure how to describe this to you. Zlatan Ibrahimovic has just scored his fourth goal of the night by overhead kicking the ball from at least 25-yards past Joe Hart. The England keeper swept up but his header went upwards more than outwards and Zlatan just spun and overhead kicked it straight back at us. Quite possibly the best goal I've ever seen. Unbelievable!!! |
Citat:
|
http://fuskbugg.se/dl/BBZ4T4/hej2.png
Eftersom jag gnällde för ett par månader sedan över att jag hade motstudsar och så vidare mest hela tiden måste jag väl passa på att njuta av medstudsarna som jag haft den här månaden, för snart väntar väl en ny period fylld av oflyt. (Förmodligen värd det visserligen) |
Citat:
|
Citat:
|