![]() |
Lemmen, the one and only.
|
Har inte den här tråden tappat sitt syfte lite, eller är det jag som är efter? :D
|
Citat:
On topic: Råkade trycka fel i 5dimes och bettade Swe-vs France överspelet istället för Ungern vs Polen, vilket visade sig vara ett bra drag.:cheers: |
Citat:
|
Röööööööööööööööööööööööö� �öööööv vad allt går skit atm.
:sad44: |
Fel tråd, här går allt skitbra. Jobbintervju imorgon för en eftertraktad tjänst.
|
Citat:
Nämen grattis, hoppas det går bra :) |
Tackar, ska försöka göra ett vettigt intryck imorgon.
|
Trodde aldrig detta skulle hända, men dom senaste tiden har jag slutat leta action och spelar bara det jag verkligen tror på. Innan var det ca 10 egna spel och 20-30 ryggningar, nu blir det max 5 spel och alla är egna. Stort för en annan!
|
Citat:
|
Citat:
Vet många hantverkare och liknande som tjänar riktigt bra. btw, intervjun gick bra, så återkommer senare i tråden när/om jag fått det. |
Näst sista tentan avklarad! :cheers:
|
Citat:
Skall btw aldrig mer göra en tenta :) |
Citat:
|
Nja, kanske inom industrin, men just hantverksyrkena tror jag det handlar mer om utbud/efterfrågan.
|
Skaffat mig ett nytt jobb....! Eller skaffat och skaffat, blev headhuntad :)
Inom IT-branschen, där jag varit de senaste 12 åren. Ska fira mig själv lite ikväll tror jag :cheers: |
Lay Gunners @ 1.17 i ~85e min.
195 i risk blev 835 vinst:) |
Citat:
|
Citat:
Själv blev jag headhuntad till telesexföretag för nån vecka sen.. :ful: |
Citat:
Ganska skönt att slippa 3-4 stycken citera sina egna Arsenal rekar i Dagens fotboll tråden oxå :whistling: |
Jag är snygg!
|
Citat:
|
LIVERPOOL!!!!! :clap: :clap:
De ska ha en stor ryggdunk idag! :hattenav: |
Vann just 20 sharp$ mot mannen bakom föregående post. Pff kan ni tänka er att folk trodde Steelers skulle ha en chans? inte ens nära ;)
|
Huddersfield, Hudds, Town, Terriers eller vad ni nu kallar laget som precis gav mig/oss grand slam. 3-0 där, tack för kaffet!
|
Citat:
|
Citat:
Håller dock med om att Katy Perry är några snäpp vassare! ;) |
Då dunkar jag Avej på ryggen, för hans post om Wonderdog's NHL spel.
:cheers: Wonderdogs spel på NY Islanders hade jag ett stort ?-tecken på. Tråden: https://www.sharps.se/forums/service-...dog-nhl-8-2-a/ Önskar att man hade haft en bankrulle 100 000 vid det tillfället. :sad44: |
Wiiihaaaaaa!!!
Intervju på torsdag nästa vecka, wish me good luck! :D |
Citat:
|
Citat:
Jobbet är på Konsum i Vimmerby, i deras charkavdelning. Skulle vara skoj om man skulle kunna få det. :) |
Citat:
Lycka till! |
Citat:
|
Citat:
Lycka till och hoppas du får jobbet homie. Bäst att inte säga på intervjun att du tänker ligga med alla tjejerna som jobbar där bara,spara det till personalfesten typ :D |
Citat:
|
Ni är fan sjuka i huvudet! :D Nu film och sedan NBA!
|
Dagens ryggdunk går till Sharps!
Sox e back in the green från all time low med 45-27-1 127%, ca 20u plus sen botten om vi räknar medelinsatsen som 1u. Tack till alla SP-postare, speciellt Jimmy Boyd e smoking hot för tillfället, Wunderdog plockar man godbitarna ifrån och resten funkar som inspiration. Av sharps förtjänar mackyyy ett hedersomnämnande med hans grymme NHL-lir men en ryggdunk till alla er andra för ett grymme fora med goa diskussioner och bra info. :drunk: |
Jag måste ryggdunka Mackyyy också, killen är helt enkelt fenomenal! Varför har man inte börjat rygga honom tidigare? Tack för devils inatt
|
Vill ryggdunka Avej och timadolf som postar Wunderdog respektive Jimmy Boyd. :)
Sen vill jag ryggdunka mig själv som väljer rätt picks från cappers efter egna analyser samt fixar fram ett par egna fina spel själv. Winningstreak på 11 raka nu :moneybag: |