![]() |
Crosby is back !!!
|
Får ta tillfället i akt och skryta medans jag ändå kan..
På 268 spel, ungefär 3 månader, har jag lyckats dubbla min kassa i Grön Elitserie, där de mesta vinsterna kommit från just Elitserien. Riktigt jävla stolt trots att variansen förmodligen är ruskigt snäll mot mig. Om hundra spel får ni säkert se mig i avreageringstråden "På 1 månad har jag nu lyckats halvera min kassa :ful:" Tack HV för att ni var snälla för en gångs skull och vann ett spel åt mig istället för att sabba två. 19:04 2-3 2-3 (EQ) 8 D Grillfors (76 J Davidsson, 17 A Falk) 19:59 2-4 2-4 (EQ) 17 M Madsen (utan assist) Sen får jag passa på och tacka och ryggdunka htsolna08 för riktigt grymma live-spel! Mums på betting en dag som denna! |
Tror fan jag ska skippa all annan betting och bara köra Unibets superscore när det är Champions League för det verkar vara ett vinnande koncept :) Drog samma 14 € system som förra gången så en fin liten vinst blev det i alla fall 177.50 €.
AC Milan – Barcelona 2-3 Arsenal – B. Dortmund 2-1 B. Leverkusen – Chelsea 2-1 Slutgiltigt odds: 1,775.30 Så bara att vänta på att minimedia hör av sig nu då ;) |
http://laddauppbilder.se/?di=16132208978113
Gick in med några få € för att fulsnurra lite på Betsafe, valde Victorious. Slotten gick BANANAZ och efter otaliga freespins (tror det var närmare 60) så valde jag att kliva av med ett fint netto. :cheers: |
Ryggdunk till America de Cali och Club Santa Fe för att de äntligen lyckades trycka in varsitt segermål på övertid,det är kriga i 90+tillägg som gäller.
Härliga hortur :clap: |
En ryggdunk till betssons livebetting!
:moneybag::claps: |
"Vi vill tacka er Mr. tompa87, för att eran otur skickar alla bettingsharps ner i toaletten med er" - Bet365, Ladbrokes, Pinnacle, Unibet, Betsafe, Svenskaspel mfl.
|
Bra kväll :D
|
VIAPLAY!
Investerade i 199:-/mån-versionen igår och kunde inte vara nöjdare! :cheers: Klockrent på datorn och helt enkelt briljant på smartphonen. Inget buffrande eller hackande och väldigt bra kvalitét på det sistnämnda alternativet. Detta lär jag behålla. Framförallt för NHL + Premier League :hattenav: |
Liverpool vs Man City
Possession%: 51.3 - 48.7 Pass Accuracy%: 81 - 85 Shots: 17 -7 On Goal: 6-3 Ground Duels Won: 59 - 45 Tackle Win%: 83 - 70 Stats for LFC MOTM: Lucas Leiva (klass) Pass Accuracy%: 92.2 Ground Duels Won%: 81 (13/16) Tackle Win%: 100 (7/7) Aerial Duels Won%: 100 (4/4) Detta mot laget som slog Utd med 6-1 på bortaplan, men vi hade väl tur eller så spelade City med B-laget eller så var det något annat som man kan skylla på. Utd (H) 1-1 City (H) 1-1 Arsenal (A) 2-0 Chelsea (A) 2-1 Spurs (A) 0-4 Everton (A) 2-0 Rätt bra facit, nästa 5 matcherna i EPL är mot "lättare" motstånd; Fulham, QPR, Villa, Wigan och Blackburn för att sedan avsluta året med Newcastle. Trot eller ej, men nog fan är vi med i racet! Nej vi kan inte och kommer inte vinna ligan, men CL-platserna är fortfarande helt och hållet i våra egna händer, trots missöden hemma mot Sunderland, Norwich och Swansea. YNWA REDS! |
Pass Breakdown for Lucas Leiva:
Defensive Half: 88% (30/34) Attacking Half 95% (39/41) Final Third 94 (15/16) Possesion Won in defence: 2 Possesion Won in midfield: 6 Interceptions: 6 Total possesions Won: 14 Undrar hur lång tid det tar innan folk fattar. |
Citat:
|
Citat:
Hur som, sjukt nöjd! |
Hammarby vinner med 27-30 borta mot Skövde, HJÄRTA!!
|
Wooohooo, första gången typ någonsin som mål på övertid gör att ett spel går in istället för att gå förlorat :)
Underbart ! |