![]() |
Får ja ba ställa en fråga till folk som håller på ett lag utomlands eller ett lag i en annan stad för den delen, ingen diss, ba en fråga. Jag förstår inte varför man håller på ett lag som man inte har någon koppling till rent geografisk. Om du bor i sverige, och håller på united, spurs, pool osv varför? Man kan anta det är sällsynt att ens kunna gå och se En match per år live för medelsvennen som håller på united etc. Nu är frågan kanske mer komplicerad då vissa kanske är halvt uppvuxna i england eller whatever och därför håller på ett lag i krokarna. Alltså de jag inte fattar är hur man stenhårt kan bry sig så mkt om ett lag som du inte kan känna av "påriktigt" utan bara genom en tv skärm eller tidningar. Sen kan man såklart tycka om att se ett utländskt lag spela, helt naturligt då svensk fotboll håller låg klass och ibland vill man se lite snyggt spel bara för sportens skull. Kanske beror på vad man är ute efter också, lagkänsla, koppling till spelare, en hemmaplan att gå till under säsong, sitta på puben med alla andra (gnagare ;)) och snacka hur matchen kommer gå osv, hur kan man vara utan de?!
|
Härligt, 4 straffar emot mig de 3 senaste A-League-matcherna. 1 har resulterat i mål :)
|
Vilken match av Bilbao ! Helt sjukt underbart att de spelade ut United på old Trafford :clap:
|
Singel (som vinnare) 1 SEK 800.00 Gisela Dulko* (0) 1 0-0 0 (0) Jelena Dokic Matchresultat Gisela Dulko 2.20 SEK 1,760.00
Vill skryta med denna med :lol: |
Citat:
|
TOP OF THE TABLE!!!
Mindre bra att Rayo blev utklassade. Men det är oväsenligt en dag som denna. Fy fan vad bra man mår! |
http://mmmirja.blogg.se/images/2011/..._136986115.jpg
SÅ JÄVLA UNDERBART RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGLE! lillebror får gå på sommarlov redan nu :p |
Villareal - Getafe
Stod 0-1. Inväntade en kvittering från Villareal som gör mål på sin andra straff. 1-1. Halvlek slut. Höjt odds till 4.33 och jag kastar in 14 kr på Getafe-seger. Och i den 72:a minuten gör de 1-2! Nu 20 min halvspänning! FT: 1-2 och lite extra klirr i kassan. Skönt! #Winning haha :D |
Jupp, tack för den Rögle (och även Oskarshamn). Har varit förbannad på Malmö i flera månader (säsongsspel), men fick nu äntligen garva åt deras välförtjänta öde.
Satte powerplayen igår också, så 2012 är fortfarande på plus.:) |
felpost
|
felpost
|
Först AIK sen CHELSEA ! Vilken kväll säger jag bara :thumbup:
|
Ger en liten tröstande ryggdunk till TV4 Sport. Kunde riktigt höra hur förtvivlade kommentatorerna var när det ena Manchester-laget efter det andra åkte ur Europa League. Nu blir det tillbaka till den grå vardagen med Alkmaar, Schalke & Bilbao i nästa runda.
|
AIK SLÅR UT LULEÅ MED 4-1!!!!
:cheers::drunk: |
fast man är bajare så måste man ju få skratta åt hur man som serievinnare väljer aik sen åker man ut med dunder o brak.
starkt jobbat aik. Där ser man att det inte är allt att vinna serien. För att sen åka ut direkt mot det dom trodde var enklaste motståndet. Skönt för sthlm att trycka dit bönderna! |