![]() |
Holm gjorde bort sig och nämnde namnet på en tjej han träffadea i december och är intresserad av fortfarande
Direkt letade alla som tittar upp henne. Stackars tjej. Bli ihopparad med honom [/url] |
Fan vad planket skyddar Holms;
Citat:
Citat:
Citat:
Spoiler:
|
Vilket fiasko med alla som lämnar huset, 4-5 styckna nu och Cilla påstod att hon med skulle lämnat om hon inte åkte ut samt katerina som hotat med och lämna typ 10 ggr
|
|
|
"Roddan Peter, Sara, Martin, Simon, Christian - och sist men absolut inte minst - Gurkan.
Så genuint äkta människor som jag gärna har kontakt med tills jag dör." Han glömde ju Vanessa :evilgrin39: |
Citat:
|
Citat:
Hehe, har några frågor som behöver redas ut då jag inte har följt programmet så noga mer än första tiden. Citat:
Sedan ang detdär med tennisbollarna det skulle ha stått resultat på, stod det även att Vanessa var en transa? Holms fick ju ganska bråttom att lämna. :clap: |
"bet365 betalar tillbaka alla pengar som satsats på Holms att vinna Big Brother. Pengarna finns på ert spelkonto redan nu."
Inget lite tajt samarbete de ska ha... |
Citat:
|
Sofie: var de inte jobbigt o bajsa med en stirrande kamera?
Tobias Holm: nej...hade önskat att jag bajsat i munnen på mona sahlin lisa: hur självsäker är du på en skala 1-10? och varför väljer du som du gör? Tobias Holm: 12 ville: vad stod det på tennisbollarna? Tobias Holm: Resultatet Örebro- Leksand 4-1 /HATA DALARNA Gurkan: Tycker mig ha sett en autograf tatuerad på din axel. Vems är det? Tobias Holm: På axeln - Gene Simmons. på bröstet - min egen Daniel: fått skriva någon autograf än? Tobias Holm: Tragiskt nog ja johan: hur ser en vanlig dag i ditt liv ut? Tobias Holm: Klockan ringer 07:30. Jobbar fram till 09:00. Drar iväg och lirar tennis/pingis till 12.00. Rullar tummarna till 15:00 - sen olearys 15.00 och sen flaskan. Tragiskt med sant |
En stilla undran från en som fick dödslängtan av att behöva vakna på kommando - det här var 25 år sen men minnet finns kvar. Behöver man verkligen ha väckning för att få ihop det där modesta livspusslet?
|
Kanske dags att låsa tråden han ragequitta.
|
Citat:
|
Vet ej om man får länka sånt men men! im sorry admins!
http://data.fuskbugg.se/skalman02/79201052923am3f58.jpg [VARNING] HAHAHA Tobbe verkar njuta! |