![]() |
Att Holms har låga odds betyder inte att han är favorittippad utan bara att spelbolagen vet vilka personer som följer honom (spelare). Majoriteten av dessa kan inget om EV så spelbolagen vet att de kan komma undan med ett lågt odds på Mr. Affiliate och speltorskarna kommer spela ändå.
Hur ofta har en av personerna som stuckit ut minst vunnit BB? |
Holms kommer garanterat lämna huset i förtid, och sen kommer han motivera det med att "jag är för smart för idioterna där inne".
Man märker ju att killen är en annan person i "verkligheten" än han är bakom tangentbordet. Lätt att vara kaxig när man skriver på datorn.... sen att han säger att han ska skänka bort sina eventuella vinstpengar gör nog också att han blir lite favorit så här i början. |
|
Jag personligen tycker det är kul att holms är med. På sin sida har han ganska många åsikter, dessutom är han Mona -hatare så det ger väl ett litet plus med.
Jag personligen hoppas verkligen att han vinner. Han har lovat att skänka bort hela vinsten till stadsmissionen. Jag ser hellre att pengarna kommer dit än till någon uppblåst bimbo som vill operera om sina tuttar för vinsten. Holms, du kommer ej se detta förrän du är ute (förhoppningsvis om 105dagar) men när du väl gör det så ska du veta att jag hejar fram dig och tänker sprida goda ord om ditt ändamål. Ta nu hem potten så att de mer behövande får lite mer hjälp. Håller tummarna för dig, lycka till! |
Det är synd att inte betfair erbjuder odds på Big Brother. Hade lätt bokat Holms till 5-6 gånger pengarna. Tycker det är ett kraftigt underodds och det är ju inte heller så konstigt att oddset pressas ner med tanke på att Holms driver en spelsajt och är välkänd bland dem som hänger där! Hade varit intressant att veta hur många av dem på klotterplanket det är som lagt ett spel på att Holms ska vinna BB.
|
Citat:
Spoiler:
:ful: |
KP: Är ju en sak vad man säger i TV och en sak vad man gör när pengarna väl är på kontot :ful:
|
Skulle älska att se minen på Holms om han vinner och checken står utställd till just Stadsmissionen och inte till honom. :p
Han är ute om ett par veckor dock, sanna mina ord. |
Han är rätt smart fan. Blir ju win-win att säga att han skänker pengarna. Han uppfattas som givmild och folk tror att han skiter pengar så att han har råd att göra detta. Sen vet han hur liten chans han har att vinna så om han inte vinner så har han fått mycket goodwill ändå.
|
Citat:
Vinner han så är det, högst troligt, på grund av utspelet. Så det blir inget att gräma sig över. Sen vet ju alla att det är barturnen med Brinken som ger dom stora stålarna. :evilgrin39: |
Holms berättade precis för i stort sett hela gruppen om hur ofantligt mycket droger han tagit i sitt liv och att han fortfarande gör det när han får chansen.
|
http://rekatochklart.se/rekar/11269/
Citat:
|
|
Han klär verkligen i rosa. :evilgrin39:
|
Citat:
Jag tror Holms umgås för mycket med Björnen (norrlänningen) också, för visst fan har hans dialekt förändras rätt mycket? |
Denna tråd är redan epic.
Ser fram emot nya, roliga klipp. |
http://kandisskvaller.com/bigbrother...ig-brother.jpg
Tobias lurade Big Brother! Deltagarna fick in en bärbar dator som de skulle beställa mat på. Va de hade glömt var att Tobbe hade med sig ett mobiltbredband. Tobias skulle precis använda det när Big Brother såg det och började ge honom stötar, tills han lämnade ifrån sig det i bikten. :lol: |
Citat:
|
Detta kommer helt klart ge honom extrapoäng på utsidan, han kommer nog bli långvarig tror jag.
|
Hur dum är han inte som går runt och visar upp den förresten? Vill han åka fast?
|
Hahaha, ge honom stötar? Jävligt skön bestraffning ändå.
|
Haha ja det kanske inte stod i reglerna men han verkar ju ha jävligt jobbigt för stötarna o vill han slippa dem är det bara o dumpa modemet. Gillar han som får sitta o leka Gud.
Men ja, tobbe får nog vara kvar ett tag tills han börjar yttra sina åsikter. |
Citat:
Det är snarare dina Sharps.se-glasögon som gör dig korkad, om du tror att Holms smugglade in bredbandet i tron av att han skulle kunna använda det. |
Citat:
Vad tror du ger han mest status för omvärlden, att han lyckas få ut ett meddelande till R&K inifrån huset eller att han åker fast i ett misslyckat försök att använda det? Klart han tog med det i hopp om att använda det, man måste vara ett ordentligt pucko för att tro någonting annat. Edit: Frågan är varför de behövde en bärbar dator för att beställa mat? Onlinepizza som köpt reklamplats eller? |
Haha. Naturligtvis skulle du bita på den.
|
Citat:
|
http://img87.imageshack.us/img87/373/hlms.png Holms & Vanessa Feat. Baggio - Gaybar "Do you have any money?" |
Citat:
Jag tycker också att det är kul att Holms är med i BB, och av det lilla jag har sett av han i programmet verkar karln hyfsat vettig - förhållandevis. Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Holms är även med i melodifestivalen... Här står han bakom Linda Bengtsing i blå tröja!
http://svtplay.se/v/2338358/melodife...k151375,1,f,-1 |
Citat:
|
Citat:
:p ;) |
Citat:
|
Citat:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=zviXC8x3HqI[/ame] |
Givetvis så var det menat med ironi angående Holms medverkan i melodifestivalen:)
men lika var dom! |
|
Holm pratade precis om sina inkomster med de andra och påstod att inkomsterna kommer från reklam där bolagen bjuder över varandra för att få synas på sidan.
När sedan någon frågade honom om hur ofta han har rätt med sina tips svarade han att han inte använder procent och slingrade sig sedan undan. Därefter tog han upp galan i England och sa förstås att de var en av världens 5 bästa spelcommunitys. :whoco5: |
Även om jag inte gillar det holms gör på RoK, så "växer" han på mig..
|