Citat:
Ursprungligen postat av Boone
(Inlägg 108289)
Mina Sharps.se-glasögon? Du vet att vi tjänar på all sorts PR som R&K får eftersom alla vettiga till slut lämnar deras sida för vår och det kan vi tydligt se på antalet registrerade per dag sen BB startade. Jag har ingenting emot att Holms är med i BB utan tycker snarare det är kul att se han göra bort sig där också.
|
I min knappt normalbegåvade hjärna tror jag mig förstå hur förhållandet mellan er är funtat ja. Att kvaliteten på forumet har blivit sämre (min åsikt) dom senaste månaderna har säkert förhudligen inte att göra med dom klipska som kommer hit från R&K.
Jag tycker också att det är kul att Holms är med i BB, och av det lilla jag har sett av han i programmet verkar karln hyfsat vettig - förhållandevis.
Citat:
Vad tror du ger han mest status för omvärlden, att han lyckas få ut ett meddelande till R&K inifrån huset eller att han åker fast i ett misslyckat försök att använda det? Klart han tog med det i hopp om att använda det, man måste vara ett ordentligt pucko för att tro någonting annat.
Edit: Frågan är varför de behövde en bärbar dator för att beställa mat? Onlinepizza som köpt reklamplats eller?
|
Förmodligen kommer vi få in en bärbar dator i huset som jag kommer kunna använda mitt insmugglade bredband med, utan att BB kommer se det och bestraffa mig, och genom det kommunicera med R&K och bli fukking awesome all around the globe.
|