![]() |
Haha nu blev han avstängd och nu gråter han ut och vägrar skriva fler spel.
Varför ska han ha en egen sida om det var flashback han var tvungen att vara på? Då kunde han väl bara gjort en speldagbok eller? :) |
Citat:
Visst är det svårt att rygga, skulle gärna vilja ha uppdaterande sida varje minut typ. Nu vet jag inte om man får länka bloggar, men eftersom jag är avstängd i en vecka så har jag skapat en blogg. http://livebets.blogg.se/ Kika gärna in. En rätt så saftig vinst idag. :moneybag::ful: |
Citat:
|
Citat:
Vet inte om du blandar ihop mig med mr 100%, jag hade bara tänkt använda den här bloggen tills min avstängning är över. |
Öppna en betaltjänst där du sitter och ger ut livespel via telefon. Det blir suveränt, fortsätt även att snacka i pengar, units suger då de går att tillämpa på en personlig kassa och vi vill ju att folk ska gissa sig till rätt insats. :D
|
Nu åkte mr 100% på en förlust i och med att Köpenhamn gjorde bort sig. Oj nu sa jag fel, han hade ju såklart blivit "Flashback"-raped av sin vän Örnen som skickade ut spelen och skrev exakt som honom så han är fortfarande 100%...
Citat:
Citat:
|
realbigfish håller ett försvarstal;
Spoiler:
Realbigfish och Örnen? Spoiler:
:cheers: |
HaHa eddieh! Det måste vara rovfisken härifrån,det får inte finnas fler såna.
Vilken jävla gaylord han är :lol: |