Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Övriga sporter & Evenemang (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/)
-   -   [REK] Skidskytte 15:15 (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/10576-rek-skidskytte-15-15-a/)

knasboll 2012-01-21 13:34

[REK] Skidskytte 15:15
 
OBS OBS OBS!! JAG UPPFATTADE DET FEL, JAG UPPFATTADE DET ATT DET SKULLE VARA JAKTSTART OCH ATT TIDEN FRÅN SPRINTEN SKULLE MED IN. JAG GJORDE FEL. SVENDSEN STARTAR SÅLEDES INTE 1 MINUT EFTER!

Norrman90 2012-01-21 13:36

Låter väldigt bra det du säger, denna ryggar vi!

knasboll 2012-01-21 13:41

SAMMA SAK HÄR!!

Sänds på fyran så det blir en trevlig tv-peng iaf :)

Jag hittade ett kanske ännu bättre:

Birnbacher - Svendsen.

Birnbacher till 1.85 på expekt.

Birnbacher är snabbare än Svendsen just nu OCH startar 1 minut före honom. Skyttet är stabilt just nu för Birnbacher medan Svendsen blandar och ger.

Sådär, dessa två spelar jag!

Good luck

smak 2012-01-21 13:43

"Hittade ett bra odds på herrarnas masstart"

"Motivering:
Fourcade går ut 1 minut före Svendsen"

Masstart betyder väl att alla startar samtidigt?

knasboll 2012-01-21 13:46

Helvete, jag läste att det skulle vara jaktstart. detta förklarar varför oddsen var så bra... Sorry grabbar!!

Ändå tycker jag oddsen är värda tv-pengar. Typiskt att jag gör fel när jag väl skriver en rek..... Skjut mig :gun_bandana:

apekatt66 2012-01-21 13:46

Citat:

Ursprungligen postat av knasboll (Inlägg 162477)
Hittade ett bra odds på herrarnas masstart:

H2H Svendsen - Fourcade.

Jag tar Fourcade här till 1.60. Finns på expekt och nordicbet.

Motivering:
Fourcade går ut 1 minut före Svendsen. Fourcade gör sällan dåliga tävlingar. Bra skytt, bra i åkningen.

Svendsen har varit sjuk men har valt att ändå ställa upp. Att han varit sjuk märks då han inte är lika supersnabb som han brukar. Fourcade och Svendsen är nu lika mänskliga i backen, men Svendsen sämre på skyttet. Jag skulle satsa min peng på Fourcade även om han inte hade sitt försprång, och nu med 1 minuts försprång känns denna bra. Mycket bra odds enligt mig.
(förlåt för dålig svenska, jag var stressad).

:popcorn:


1.65 på Betcclic :)

Vad värderar du spelet till i U?

Norrman90 2012-01-21 13:49

Puuh, tur att jag inte gick in med så mycket.. Tyckte det lät lite konstigt med försprånget men är inte jätteinsatt så litade på rekarn :)

knasboll 2012-01-21 13:51

Pust! Förlåt, men spelen blev helt fel. Det är inte jaktstart utan masstart. Jag var helt blind på det för sprinten följs ofta av en jaktstart.. Sorry

Norrman90 2012-01-21 14:46

Det ser ju ut att lösa sig fint ändå :)

knasboll 2012-01-21 14:49

Båda spelen satt, trots att det mesta av värdet försvann iom att svendsen inte startade 1 min efter! :)

Tar revansch nästa tävling kompisar!

zorro 2012-02-05 11:57

Neuner startar inte i jaktstarten, finns fina värdespel där ute på en del övriga då de flesta bolag kör "all in" market:popcorn:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved