Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Övriga sporter & Evenemang (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/)
-   -   Herrarnas semifinaler (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/1387-herrarnas-semifinaler/)

RedX 2010-02-26 12:36

Herrarnas semifinaler

USA-Finland
Kanada-Slovakien

Vad tror ni? Personligen är jag tämligen övertygad om att USA och Kanada kommer att göra upp i finalen och har redan lagt in en dubbel till oddset 2,69.

Underspelet i USA/Finland hade varit ett alternativ om det inte vore för det usla oddset som bjuds (typ 1,60).

Jag kan inte se annat än att Kanada ska göra annat än processen kort med slovakerna.

Rejs 2010-02-26 12:41

Tycker USA har väldigt bra odds snitt ~2?

Tänkte först dubbeln på Kanada Usa men det är så helvetes lätt att det blir förlängning och straffar när det är OS 2 matcher har förstörd det för mig i OS hittills så vågar inte en dubbel :(

Har iaf USA 1.97 @ NB 2u

RedX 2010-02-26 12:51

Citat:

Ursprungligen postat av Rejs (Inlägg 18652)
Tycker USA har väldigt bra odds snitt ~2?

Tänkte först dubbeln på Kanada Usa men det är så helvetes lätt att det blir förlängning och straffar när det är OS 2 matcher har förstörd det för mig i OS hittills så vågar inte en dubbel :(

Har iaf USA 1.97 @ NB 2u

Jag håller egentligen med om att singel på USA är ett bättre spel än dubbeln. Jag har dock en närmast religiös övertygelse om att Kanada inte kommer att ge slovakerna skuggan av en chans...

Jag vet inte om det är jag som överskattar jänkarna eller om spelbolagen har satt galna odds på USA-Finland. Jag skulle säga att det är runt 70-75% chans att USA vinner under full tid. Att då få ett odds på runt två ggr degen är sjukt bra.

aspel 2010-02-26 12:51

kan inte se hur slovakerna ska stå emot kanada.......kanada har bra chans att täcka spreaden.

finnarnas chans ligger i att kiprusoff stjäl matchen åt dom....vilket inte är helt osannolikt.

Rejs 2010-02-26 13:19

Citat:

Ursprungligen postat av RedX (Inlägg 18657)
Jag håller egentligen med om att singel på USA är ett bättre spel än dubbeln. Jag har dock en närmast religiös övertygelse om att Kanada inte kommer att ge slovakerna skuggan av en chans...

Jag vet inte om det är jag som överskattar jänkarna eller om spelbolagen har satt galna odds på USA-Finland. Jag skulle säga att det är runt 70-75% chans att USA vinner under full tid. Att då få ett odds på runt två ggr degen är sjukt bra.

Tänkte inte lika i Kanada matcher iofs :) Och ser ungefär samma % som dig att USA vinner. Men som sagt, OS-semi :)

aLOW 2010-02-26 13:50

Bara lita på hjärtat i den här matchen, ihanaa suomi!!

Imagodei 2010-02-26 17:59

Jag gick in tungt på USA.

Kommer antagligen skita sig så om ni vill vinna, spela på kryss eller finland :D