Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Övriga sporter & Evenemang (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/)
-   -   FutsalVM - kvartsfinaler (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/13883-futsalvm-kvartsfinaler/)

JihadBet 2012-11-11 23:41

FutsalVM - kvartsfinaler
 
Brasilien - Panama o 7.5 8/10 1.74 Marathonbet

Brasilien har som vantat vunnit gruppen enkelt efter 3 segrar 4-1vJapan, 13-0vLibyen, 3 -1vPortugal medans Panama gick vidare som 3a i gruppen efter 1 vinst 8-3vMarocko och 2 forluster 3-8vSpanien 3-4vIran

Anledningen att jag finner sant varde i overspelet ar att jag tror vi kommer fa en liknande matchbild som mot Pan-Spa med ett lag som har en extremt bra offensiv men som anda moter ett lag som har kapacitet att gora mal aven om de ar helt chanslosa att vinna matchen.

Handikappet pa matchen ligger pa -5.5 som jag tycker ar ratt men kan inte fatta linan 7.5 nar det borde vara 8.75.

Panama spelar sitt forsta VM nagonsin och det var en nervos start mot Marocko(btw de var pick-em for den matchen och o/u var 5.5) och lag rattvist under med 3-0 nar forsta halvlek nastan ar slut nar de satter ett reduceringsmal.
Det malet hjalpte dem enormt och de kom ut andra som ett nytt lag och borjade gora mal och bara fortsatte, visst Marocko forsvarade ratt daligt och slappte in mal pa snabba kontringar.

Panama spelar helt en rolig futsal med mycket attack och skott, imorn sa har de ingen chans men tror hellre de satsar pa att gora nagra mal an att forsoka halla nere resultat och aven om de sakert forsoker kora lite mer defensivt i borjan sa kommer de helt enkelt lattja nar de ligger under med 2-3 mal och da kommer ni fa se roligt spel.

Brasilien tror jag kommer satsa pa att battra spaniens resultat, ni vet manga ganger i Primera sa gor bade Real och Barca manga mal nar de spelar samma dag eftersom de liksom sporrar pa varanda.
Exakt sa ar det i Futsal, Brasilien ar Barca och Spanien Real och jag tror att definivt att spelarna gar i tankar om att gora fler mal an Spanien.

Det enda sattet jag ser spelet forlora ar om det ar helt enkelt for latt brasilien och nar de tagit en stor ledning sa leker de bara och forsoker gora drommal och matchen slutar 6-0 el 7-0 eller om Panama lyckas halla tatt i forsvaret mot varldens basta anfall i deras forsta kvartsfinal och matchen typ slutar 4-2.

Men jag tror jag kan rakna pengarna redan i HT

JihadBet 2012-11-12 12:12

8-0 i halvtid! Enkla pengar

woland 2012-11-12 13:05

vad tror du om serbien - argentina?

JihadBet 2012-11-12 13:10

Citat:

Ursprungligen postat av woland (Inlägg 213443)
vad tror du om serbien - argentina?

Har inte sett nan av Argentinas matcher sa skippar spel nu, kanske lagger nat spel IP men har lite datorproblem just nu sa kan inte fa upp en stream :(

JihadBet 2012-11-12 13:29

Har kollat lite och Argentina saknar Mati och Cristian Borruto som bada ar enormt viktiga sa kan vara valdigt intressant att se matchen for livespel. Masta bara fixa min dator sa kan jag hitta natt livespel.

JihadBet 2012-11-12 14:45

Argentina leder 2-0 i ht men jag kor en 1/10 pa serbien till 14.00 med marathon, ingen tid att skriva rek tyvarr

patrik_g 2012-11-12 14:59

Hänger på till 16.00 på bet365

dny 2012-11-12 15:15

kollar lite på stream nu men serbien lyckas inte komma igenom argentinas försvar..

djungelhjul 2012-11-12 15:22

Argentina kontrar in ett? Argentina vinner med exakt 3 mål - 3.50 - liten insats..

djungelhjul 2012-11-12 15:24

1-2 i stället :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved