Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Övriga sporter & Evenemang (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/)
-   -   Ruskigt värde i dagens skidor! (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/14502-ruskigt-vaerde-i-dagens-skidor/)

kriga 2013-01-01 11:36

Ruskigt värde i dagens skidor!
 
Gott nytt år till alla Sharps!:cheers:

Tänkte inleda året med att tipsa om ett riktigt bra spel jag hittat. Här gäller det nog att vara snabb då oddset lär droppa.

Spelet finns på expekt med spelstopp 14.08
Hth (Rest of the field -Emil Jönsson) i dagens sprinttävling i Val Mustair.
Här bjuds vi fina 2.08 på Rest of the field och det tar jag omedelbart med maxinsats.

Emil Jönsson är storfavorit i sprinten vilket normalt sett är i sin ordning, även om jag aldrig skulle spela en storfavorit in en stressig sprint där all kan hända.

I en intervju idag med bla Expressen säger Emil att han känner sig mkt sliten och kommer bestämma sig strax innan start om kör över huvud taget. Han klagar på att söndagens lopp tog hårt,och han avbröt söndagens träning då han hade ont i ben och knän. Tycker även att man kan utläsa lite besvikelse mellan raderna att han inte ligger bättre till totalt än vad han gör. Hur mkt vill han riskera i denna tävling om kroppen inte känns 100%? Bla med tanke på stundande vm.

Som sagt med dessa frågetecken på en redan sedan tidigare för stor favorit så tycker jag detta spel känns mkt bra.

Spel: Rest of the field 2.08. Maxinsats.

:holms:

kriga 2013-01-01 11:53

Oddset droppat till 1.98 men fortfarande värde.

Semicolon 2013-01-01 12:24

Bolag?

Sprite 2013-01-01 12:25

Citat:

Ursprungligen postat av Semicolon (Inlägg 221773)
Bolag?

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 221765)
Gott nytt år till alla Sharps!:cheers:

Tänkte inleda året med att tipsa om ett riktigt bra spel jag hittat. Här gäller det nog att vara snabb då oddset lär droppa.

Spelet finns på expekt med spelstopp 14.08
Hth (Rest of the field -Emil Jönsson) i dagens sprinttävling i Val Mustair.
Här bjuds vi fina 2.08 på Rest of the field och det tar jag omedelbart med maxinsats.

Emil Jönsson är storfavorit i sprinten vilket normalt sett är i sin ordning, även om jag aldrig skulle spela en storfavorit in en stressig sprint där all kan hända.

I en intervju idag med bla Expressen säger Emil att han känner sig mkt sliten och kommer bestämma sig strax innan start om kör över huvud taget. Han klagar på att söndagens lopp tog hårt,och han avbröt söndagens träning då han hade ont i ben och knän. Tycker även att man kan utläsa lite besvikelse mellan raderna att han inte ligger bättre till totalt än vad han gör. Hur mkt vill han riskera i denna tävling om kroppen inte känns 100%? Bla med tanke på stundande vm.

Som sagt med dessa frågetecken på en redan sedan tidigare för stor favorit så tycker jag detta spel känns mkt bra.

Spel: Rest of the field 2.08. Maxinsats.

:holms:

Står klart och tydligt i inlägget men jag hjälper dig genom att fetmarkera det.

abber 2013-01-01 13:14

Kan man följa detta någonstans?

erek 2013-01-01 13:16

Citat:

Ursprungligen postat av abber (Inlägg 221783)
Kan man följa detta någonstans?

SVT sänder.

Haltmathe 2013-01-01 14:14

http://www.fis-ski.com/uk/604/610.ht...C&raceid=20679

Där här ni kvalresultatet.

Sprite 2013-01-01 15:45

Ruskigt synd att han är så jävla bra. Hade varit klart annars efter fallet på den där isläcken i första heatet men han jobbar ikapp 30 meter och spurtar förbi i backen långt innan upploppet och går lätt vidare.

Hoppas det satte sig i benen det där :)

kriga 2013-01-01 15:52

Han är grym, inte tal om annan, men att lägga den typen av speed på hög höjd kan kosta. Tycker även att Northug och colagna imponerade.
Spännande detta!

Sprite 2013-01-01 16:14

Ser tyvärr ut att bli en riktigt lätt final för Jönsson av semifinalerna att dömma plus att Northug åkte ur där med. Cologna såg inte het ut.

Hottamale1 2013-01-01 16:16

Spelade på Jönsson inför semifinalen @ 2,3 hos BF. Utvecklingen i semi gillas, men vad som helst kan ju hända i sprint och frågan är hur sliten Jönsson är, han får vila lite längre än de i semifinal 2 iaf. Nåväl.

kriga 2013-01-01 16:20

Riktigt tungt tappa northug

kriga 2013-01-01 16:35

Härlig start på 2013! :cheers:

Sprite 2013-01-01 16:38

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 221817)
Härlig start på 2013! :cheers:

Det krävdes bara ett fall i kvarten och en skida på hans skida så han snurrade i finalen för att spelet skulle sitta. Kanske blir ditt tur-år kriga :D

kriga 2013-01-01 16:42

Ja här var det helt klart en del tur med i bilden. samtidigt är det jäkligt vanskligt med sprint och att få hela 2.08 med minusinfo på storfavoriten känns mumma. Är ju trots allt fyra heat det kan strula i.
Oavsett utgång hade jag varit nöjd med spelet, klart bra ev här.

Bra för självförtroendet och rullen att sätta ett max direkt 2013.

Nu letar vi vidare i speldjungeln:KO:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved