![]() |
Citat:
|
Morgondagens:
Argentina - Tunisien, 3/5 units på Tunisien -1.0 @ 1.85 på Bet365. Håller Tunisien som det bättre laget och man ska vinna detta och på så sätt få ett bra utgångsläge. Island - Qatar, 3/5 units på Qatar +8.5 @ 1.81 på Pinnacle. Visst vinner Island, men någon utklassning tvivlar jag på. Qatar har stått upp bra ett par gånger redan. Danmark - Makedonien, 3/5 units på Över 58.0 @ 1.92 på Pinnacle. Danmark vunnit gruppen, lär lufta, ingen Landin förmodligen. Makedonien måste helst fram och ta poäng, raggarhandboll. Morgondagens bästa: Montenegro - Brasilien, 4/5 units på Brasilien -1.5 @ 1.83 på Pinnacle. Montenegro bara skitplaceringar att spela för, Brasilien bra chans att komma 3:a. Full fart för Brasilien mot ett omotiverat Montenegro. Omotiverade balkanlag = Torsk. Dessutom är nog Brasilien bättre i grunden. EDIT: Lägger till: Montenegro - Brasilien, 2/5 units på Brasilien -4.5 @ 2.97 på Bet365. Stor risk för utskåpning enligt mig. Det blir allt för imorgon. Kanske någon spelarprestation på de senare matcherna. Summering av hur långtidsspelen ligger till kommer imorgon också. Ha de! |
Nån som kan länka skytteligalänk?
|
|
Citat:
Man har inget att spela för och Brasilien, som gjort det rätt bra här (vann mot Tunisien och Argentina) går vidare om man vinner. Jag kör ett maxspel på den fina lina AH -2.0 hos pinnen @ 2.02 |
Argentina 18 - 22 Tunisien FT. Skönt att starta med en vinst. Grymt viktigt för spelet "bästa afrikanska lag" också, nu kör vi vidare!
|
Hur kommer det sig att du la spelet på Bet365 till 1,85 när Marathon erbjöd samma lina till 1.91? Fint spel i övrigt men det var irriterande att tunisierna skulle dra på sig så många utvisningar.
|
Citat:
|
Dagens enda spelprestation: Danmark - Makedonien, 3/5 units på Dejan Manaskov (Makedonien) Över 4.5 mål @ 2.10 på Nordicbet.
"Manaskov har blivit en av mina favoritspelare under detta mästerskap, en duktig skarp kantspelare. Killen är bara 20 år (född 1992) och spelar till vardags i Metalurg Skopje. Han har gjort 20 mål på 4 matcher i detta mästerskap, alltså ett snitt på 5 per match. Tycker linan är minst 1 boll för låg här. Danmark kommer rotera kraftigt, förmodligen inte Landin i målet. Manaskov gör 6-7 mål idag!" |
Island 39 - 29 Qatar FT. Qatar +8.5 ryker. Var inte mycket som skiljde mellan vinst och förlust här..
|
Citat:
Med det vill jag säga att jag tycker de borde klarat av att täcka +8.5. |
Citat:
|
Såg någon Karaboués utkast med 10 sek kvar mellan Frankrike - Tyskland? Sämsta jag sett.
|
HÖR UPP! Spelstopp 20:15. 4/5 units på Danmark - Makedonien, Danmark -4.0 @ 1.83 på Expekt. Motivering kommer!! Ändrade förutsättningar.
|
Eftersom GER slog FRA så vinner GER gruppen = Makedonien vill inte vinna mot Danmark för då får man möta FRA i åttondel. Makedonien har garanterat koll på detta. Danmark -4.0 är ett mycket bra spel!
|
Påverkar detta Brasiliens match och deras läge för att ta sig vidare?
|
Danmark - Makedonien, 3/5 units på Danmark -2.0 i halvtid @ 1.83 på Bet365!!!!!!!!!!!!!!!
|
Tycker alla spelar Brasilien idag. Tror jag går in hårt på Montenegro faktiskt för det slutar ALLTID med fiasko för laget som alla spelar på
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Egentligen har väl inte heller Danmark något att spela för? Dem lär ju ge alla speltid mm.
Samt Montenegro vill väl som alltid knäppa en guldfavorit!?'' Svårt att spekulera.. jag tror det blir en jämn match till slut.. Edit: Danmark lär väl dock sagt innan att man vill vinna varje match.. men roterar man hela laget, så kan det vara svårt ändå :) |
Citat:
|
Snyggt neongrönt pannband på Hansen idag...
|
Citat:
|
Danmarks missar..............
|
Citat:
|
Det är ju för fan helt sanslöst, hur många gånger har jag åkt på 1 boll under detta mästerskap? Varför ska ni slarva Danmark?
|
Brasilien vinner med 1 boll, sitter på -1.5. Sa ju det...
|
Citat:
|
fan 26-25 av montenegro med 4-sek kvar. -1.5 SPRICKER SURT
|
You win some, you loose som. Fick två tunga bets förlorade. Bara att fortsätta.
Grattis BC! |
Så nu har jag ruskat av mig all tiltkänsla. Morgondagens kort postas här, motiveringar uteblir och jag avråder alla att rygga p.g.a rövform.
Polen - Sydkorea, 3/5 units på Polen -6.0 @ 1.86 på Pinnacle. Spanien - Kroatien, 3/5 units på Under 51.0 @ 1.86 på Bet365. Om jag orkar blir det en summering imorgon, känns onödigt att skriva något idag då mycket avgörs imorgon. EDIT: Ungern - Algeriet, 3/5 units på Algeriet +6.0 @ 1.84 på Pinnacle. |
Spanien - Kroatien, -1 till 1.72, känns inte det rätt ok? Spanien med hallen i ryggen?
Bara en tanke/fråga, rygga nu inte och satsa hus och hem, jag vet egentligen inte vad jag pratar om... :-) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Morgondagens:
Brasilien - Ryssland, 3/5 units på Under 54.0 @ 1.90 på Bet365. "Brasilien spelar en väldigt slö och trög handboll, Ryssland gillar att falla in i motståndarens tempo, tror inte på highscoring." Danmark - Tunisien, 4/5 units på Över 54.0 @ 1.81 på Pinnacle. "Danmark spelar var och varannan match över 60 bollar, Tunisien har beviast att man kan hänga med i det tempot. Räknar med en 56+ mål här." Island - Frankrike, 4/5 units på Frankrike -4.0 @ 1.98 på Pinnacle. "Vad är detta för lina? Island är fan inte bra. Frankrike gjorde plattmatch mot Tyskland, lär inte göra om det. Man är 6-8 bollar bättre." |
Citat:
|