![]() |
Citat:
|
Palka har en bom efter 3 skjutningar, så hoppas på max en bom i sista stående nu..
|
Jinxa in 2 bom i sista stående :(
|
blääääää
|
Citat:
|
Eftersom Svendsen inte startar i kväll voidas den från min parley (se nedan):
Ogiltigt spel-ID: 1433741 Eftersom spelet är låst kommer jag att voida parleyen och lägga in den utan Svendsen till nya oddset 2.00. Tråkigt, en frisk Svendsen hade lätt varit bland de tio... |
Vad synd att han inte startar, han hade garanterat varit topp 10 han har ju stor chans att vinna varje lopp han ställer upp i. Då har du bara Ligety kvar i parlayen, sen sitter den.
Tessa Worley klarade pallen lätt!! Snabbast i första och andra åket. Och helt plötsligt sjönk hon från 51 till 16 i odds på pallen i slalom. Ganska saftigt! Hoppas verkligen hon kan vara topp 3 på lördag! |
Drar mig ur tävligen har inte haft tid att engagera mig dessvärre.
Med det sagt så fint hittat på slalomspelet KungKlave. Du har väl spelat bettet på riktigt med? |
Citat:
Har 150 kr till 51 ggr på Worley |
Worley sjunker hela tiden, nere på 13 nu.
Detta har väl gått ifrån tävlingen lite, till att mer bli en tråd där vi diskuterar vintersport och delar med oss av bra spel. Men några utav oss tävlar nog lite fortfarande. |
Citat:
|
Tävlingen tycker jag spelar mindre roll faktiskt. Det roliga är att vi delar med oss av vintersportsspel, något som har varit ganska ovanligt här på Sharps.
|
Citat:
|
Knåpade ihop en parlay någon minut innan start, så han inte lägga upp den men tycker att jag hittade bra värde! Och som tur var så satt den!
Ogiltigt spel-ID: 1439642 |
I söndagens slalom sätter den svenska ledaren första åket och då borde det passa André riktigt bra. Hircher är vass men Myhrer slår ofta till med ett riktigt bra åk per tävling. Bara att hålla tummarna att det är åk 1 denna gång.
Ogiltigt spel-ID: 1441091 |
Tjeckien att leda efter första sträckan 6.00 5 u. Sitter i Norge så jag lägger i sheetet sen om det är ok.
|
Det här blir mina spel inför damernas stafett:
Ogiltigt spel-ID: 1441635 Ogiltigt spel-ID: 1441638 Ogiltigt spel-ID: 1441637 Ogiltigt spel-ID: 1441636 |
Livebettar 6 u på Norge som vinnare på stafetten, odds 4.50 @bet365. Detta sker vid 3:e växling.
|
Stämmer det att Tjeckien växlade först, 0.1 före Polen?
|
Citat:
|
Oh så bra!! Tack :)
|
Alltså Norge, att man inte är norsk!!
Dem ligger nästan en och en halv minut bakom men tuggar sig ifatt och vinner tillslut. Gjorde min kväll! |
Hittar inte Worley i dagens startlista, varför kör hon inte?
Hur är bet365 regler då? Voidas spelet? |
"Deltagarna måste passera starlinjen/startgrinden för att spel ska gälla - i annat fall förklaras spel ogiltiga och insatserna återbetalas."
|
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 1445753 Ogiltigt spel-ID: 1445755 |
Spelar hårt på Northug topp 3 imorgon, han kam få svårt att vinna men den tuffa banan bör passa Northug som är en så bra distans åkare! Tror poltoranin har en bra chans på pallen också. Vinnare vågar jag inte sia om men Jönsson kommer garanterat vara där uppe!
Är i Åre för tillfället så kommer inte lägga några spel i mina sheets. BOL! |
Mina två spel inför morgondagens Skiathlon:
Ogiltigt spel-ID: 1454727 Ogiltigt spel-ID: 1454725 |
Slår på stora trumman inför morgondagen och spelar följande Maxspel. Någon gång måste man ju börja spela dem om man ska hinna ikapp er andra...
Wiken säger själv att det är hennes bästa medaljchans, och jag är nog beredd att hålla med henne. Hon är inte lika dålig som Kalla på klassiskt och en bra fristilsåkare är hon också. Minns hur hon plockade placeringar i samma veva som Kalla under fristilsjakten i Tds. |
Citat:
|
Cologna spelet blir maxinsats dvs. 20 Units
Det andra fegar jag till det med 10 units, har även lagt till dem i tävlingssheetet. |
Citat:
|
Läng är inte min grej så jag chansar i tävlinge. All or nothing :)
Ogiltigt spel-ID: 1456051 Ogiltigt spel-ID: 1456050 |
Skrivfel på mitt sheet, skrev Legkov som vinnare men menade Top 3. Har voidat ena spelet och det riktiga spelet står som levande.
|
Hittar inte några super bra spel till de kommande distanserna 10K och 15K Fritt, men det får bli dessa
Ogiltigt spel-ID: 1460986 Ogiltigt spel-ID: 1460992 Ogiltigt spel-ID: 1460989 Sen kan kanske ett vinst spel på Cologna till 3 i odds tillkomma, han var ruskigt stark i Skiathlonen men frågan är om Johan Olsson kan hota honom. Vågar verkligen inte spela Kalla till 1.50 på pallen imorgon hon känns inte given och kan bli slagen av många. Känns som de finns 7-8 stycken som kan ta platserna 2 och 3 |
Citat:
|
Sundby går inte 15 fritt. Jag voidar min Parlay jag lagt med honom och lägger den nya med de två andra matcherna.
|
Ogiltigt spel-ID: 1463521 Ogiltigt spel-ID: 1463494 Dessa spel känns väldigt spännande. Det är Pinnacle som sticker ut med oddset på Harvey mot Rickardsson, nästan 2 tiondelar högre än Bet365 |
Var Harvey med i loppet? Hittar inte han i resultatlistan.
|
Citat:
|