Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Övriga sporter & Evenemang (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/)
-   -   Charlotte Kalla! Förhöjd Bevakning! (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/15209-charlotte-kalla-foerhoejd-bevakning/)

kriga 2013-02-21 11:20

Charlotte Kalla! Förhöjd Bevakning!
 
Mkt spännande detta.

Helt klart har det skett förändringar i Charlotte Kallas hy. Vad detta beror på kommenterar jag inte utan det är upp till var och en att dra sina egna slutsatser.

Jag har tidigare firat stora framgångar spelmässigt då jag noterat dessa förändringar på andra idrottsutövare inför stora mästerskap.

Som sagt, Kriga(jag bollar) inleder nu jakten på odds där inte priserna motsvarar den toppade C.Kallas chans.

Mvh Kriga ( JB)

mequei 2013-02-21 11:28

Antyder du fusk? Berätta gärna vilka andra idrottare med hudförändringar du dargit in lök på:cheers:

Wagner 2013-02-21 11:31

Lite bilder hade varit intressant. :)

kriga 2013-02-21 11:35

Citat:

Ursprungligen postat av mequei (Inlägg 233150)
Antyder du fusk? Berätta gärna vilka andra idrottare med hudförändringar du dargit in lök på:cheers:

Som sagt , jag antyder ingenting. Jag bara konstaterar att hennes hud för tillfället är mkt mer oren än vanligt.

Vad det beror på överlåter jag åt experter. Har bla gjort grova lök på en finsk herre. Var en bekant som upmärksammade mig på detta då, Ganska många år sedan. Han sopade då rent och Kriga kunde unna sig mkt mumma det året.

Kan finnas bra värde i HTH med Kalla i hennes sämre grenar.

mequei 2013-02-21 11:36

Så du har ETT exempel på en finne för 10 år sedan.....känns som en en jävligt solid grund att stå på och häva ur sig nåt sånt på.

Bra rek

kriga 2013-02-21 11:37

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 233151)
Lite bilder hade varit intressant. :)

Det ordnar du Wagner;)

kriga 2013-02-21 11:39

Citat:

Ursprungligen postat av mequei (Inlägg 233154)
Så du har ETT exempel på en finne för 10 år sedan.....känns som en en jävligt solid grund att stå på och häva ur sig nåt sånt på.

Bra rek

Jag har många fler exempel. Nämner jag dom så leder jag kanske in läsarn på ett felaktigt spår och så jobbar inte Kriga.

En annat intressant fall är ju att studera Caroline Klyfts förändringar i käkpartiet under hennes karriär och nu. Helt annan hy nu oxå.

Beror säkert bara på all hård träning:D

Grovbenstomme 2013-02-21 11:41

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle16282777.ab

mequei 2013-02-21 11:42

Jag är absolut med på dina tankar, många idrottare med tandställning ett tag...konstigt att de först under sin aktiva del av karriären råkar få tandställning...oftast fixar man sånt lite tidigare.

Hur som skulle det vara kul med fler exempel, intressant fråga faktiskt.

mequei 2013-02-21 11:55

Helt ok i kvarten...speciellt i klassisk stil

Grovbenstomme 2013-02-21 11:55

Stark stakning ;)

kriga 2013-02-21 11:57

Bästa bilden är nog att kika på henne när hon intervjuvas i tv idag.
Sen måste man ju jämföra mot tex andra intervjuer då hon är naturell och i princip osminkad

At

Wagner 2013-02-21 14:17

Citat:

Ursprungligen postat av Grovbenstomme (Inlägg 233157)

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

kriga 2013-02-21 15:55

Verkar som om fler än Kriga jobbar med "Hy-analyser" för att hitta värde.

Hoppas det är en svensk som Uppdrag Granskning skall avslöja som dopad.

Har väldigt bra på fötterna att ett mkt framgångsrikt svenskt travstall skall ha hittat en helt ny metod att dopa hästarna. En metod inga dopingprov ännu klarar av att hitta.
HOPPAS DEN JÄVELN ÅKER DIT SNART:gun_bandana:. Förstör hela sporten.

Svenskar är så naiva att jag vill spy.

Nu jobbar vi in den skenheliga Kalla som dopad!


Håll igång Janne!!

eddieh 2013-02-21 16:16

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 233206)
Verkar som om fler än Kriga jobbar med "Hy-analyser" för att hitta värde.

Hoppas det är en svensk som Uppdrag Granskning skall avslöja som dopad.

Har väldigt bra på fötterna att ett mkt framgångsrikt svenskt travstall skall ha hittat en helt ny metod att dopa hästarna. En metod inga dopingprov ännu klarar av att hitta.
HOPPAS DEN JÄVELN ÅKER DIT SNART:gun_bandana:. Förstör hela sporten.

Svenskar är så naiva att jag vill spy.

Nu jobbar vi in den skenheliga Kalla som dopad!

Håll igång Janne!!

Ja det var riktiga Muhlegg-vibbar man fick på Kalla idag. :whoco5:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved