Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Övriga sporter & Evenemang (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/)
-   -   Kriga Gratulerar!! (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/15298-kriga-gratulerar/)

kriga 2013-02-28 16:49

Kriga Gratulerar!!
 
Till alla er som tycker Kriga snackar skit.

Bland det sista jag gjorde i min dagbok var att rekommendera mina läsare att köpa aktier i Northland resources på 68 öre. Idag stängde aktien på 1.10

Nu snackar vi dubbling av kapital på några veckor och ingen fucking jävla sportspelsrek.

Nästan en mille i vinst för Kriga.

Grattis till er som tog rygg!

Jag äter inte längre Public. jag fullständigt frossar!!

Så mumma:cheers:

Kan komma en ny aktierek inom kort så håll ögona öppna!

laxdasen 2013-02-28 17:02

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 234631)
Till alla er som tycker Kriga snackar skit.

Bland det sista jag gjorde i min dagbok var att rekommendera mina läsare att köpa aktier i Northland resources på 68 öre. Idag stängde aktien på 1.10

Nu snackar vi dubbling av kapital på några veckor och ingen fucking jävla sportspelsrek.

Nästan en mille i vinst för Kriga.

Grattis till er som tog rygg!

Jag äter inte längre Public. jag fullständigt frossar!!

Så mumma:cheers:

Kan komma en ny aktierek inom kort så håll ögona öppna!


Är inte insatt i dessa aktier men jag har aldrig tyckt du snackat skit! Jag uppskattar dina tips i alla former och gillar ditt sätt. Fortsätt göra det du gör och grattis!!!!!!!!! Sjöa är alltid härligt!

MVH Laxdasen

Sprite 2013-02-28 17:02

Förstår inte riktigt vad du menar?

Till att börja med ökade den knappt 62% och inte 100% som du skriver.

För det andra så kan man ju absolut öka sin rulle med 62% på två veckor även på sportsbetting om man satsar hela rullen, vem har sagt något annat?

Tomte 2013-02-28 17:13

Bra rek och tur att inte skiten gått i kk (än...). Kan du inte komma på något magiskt så att den går upp några hundra procent till... :)

Tror du man ska sälja snabbt som f-n innan tingsrätten kl 10 imorgon (om det inte blir handelsstopp) eller går allt bra och den fortsätter uppåt ett tag till?

TOBYTYKE 2013-02-28 17:25

Citat:

Ursprungligen postat av Tomte (Inlägg 234636)
Bra rek och tur att inte skiten gått i kk (än...). Kan du inte komma på något magiskt så att den går upp några hundra procent till... :)

Tror du man ska sälja snabbt som f-n innan tingsrätten kl 10 imorgon (om det inte blir handelsstopp) eller går allt bra och den fortsätter uppåt ett tag till?

Den som hade svaret på den frågan kan göra sig en hacka. Jag funderar på det ja med.

Tomte 2013-02-28 17:32

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 234641)
Den som hade svaret på den frågan kan göra sig en hacka. Jag funderar på det ja med.

Lutar åt att jag sitter kvar, har varit med sedan mycket högre nivåer så 1 spänn eller kk spelar inte så jäkla stor roll. Hade jag köpt på reken hade jag nog försökt säkra vinsten dock (och nej, det där är inte logiskt, jag vet). Klart att det blir någon j-vla gruva - men om Northland driver den vete f-n.

TOBYTYKE 2013-02-28 17:33

Citat:

Ursprungligen postat av Tomte (Inlägg 234643)
Lutar åt att jag sitter kvar, har varit med sedan mycket högre nivåer så 1 spänn eller kk spelar inte så jäkla stor roll. Hade jag köpt på reken hade jag nog försökt säkra vinsten dock (och nej, det där är inte logiskt, jag vet). Klart att det blir någon j-vla gruva - men om Northland driver den vete f-n.

Ja det är svårt det där... Tack.

Grnvit 2013-02-28 21:31

Nice! Bjussar du på fläskfilé någon dag? :evilgrin39:

kusagwa 2013-02-28 21:32

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 234694)
Nice! Bjussar du på fläskfilé någon dag? :evilgrin39:

Nej Oxfilé ska det va!

Grnvit 2013-02-28 21:37

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 234696)
Nej Oxfilé ska det va!

Hur som helst... champagne är givet, Kriga! :)

Pilkast 2013-03-01 00:36

Hoppas du får rätt, kriga! Verkar dock svajigt fortfarande...

http://www.di.se/artiklar/2013/2/26/...pa-osloborsen/

Pilkast 2013-03-01 00:39

Off topic:

Kan någon "smart" djaevel här inne svara på varför den svenska staten enbart tar 0.01% i skatt för gruvdriftens vinster i Sverige?! I Australien tror jag siffran låg på 20%. Är svenska politiker som vanligt ute efter att sälja ut Sverige och de etniska svenskarna, samt deras resurser...?

kusagwa 2013-03-01 00:55

Pilkast enligt Wikipedia (http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Gruvskatt) så föreslog en MP ledamot det men Annie Lööf (aka Maud Olofsson med mask) tyckte att det var en dålig ide. Och det var tydligen 30 procent skatt i Australien men enbart på kol och ytterligare något ämne (om jag inte läste helt fel i Wikipedia artikeln)

kriga 2013-03-01 15:13

Lite bakis idag. Var tvungen att fira försäljningen och vinsten med med 14 öl på Olearys.
Oxfile bjuder jag på till samtliga som är intresserade. Bara Pma när ni har vägarna förbi Valla eller Kungsholmen.

Nu blir det en lugn hemma kväll. Lite Bergsåker kanske.

Har ett case på G på nassen. Ha kulorna redo pojkar för här pratar vi megaläge om saker går rätt. Återkommer.

Fick klart av Lennart btw på Ferrari Håleryd om banan blir fin. Spets o slut ylade Lenny! Möter bara massa löss.

Helgens spik för Kriga

loneranger 2013-03-01 15:25

Tyvärr är väl Bergsåker och fin bana nåt som inte hör ihop i samma mening. Inte den här årstiden iallafall.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved