![]() |
Sharp$-tävling Melodifestivalen - Final
Tja, vi kör väl en favorit i repris då. Förra året deltog 26 Sharpers och Donald, Vlad, SuprMario samt daanieel21 fick dela på prispotten eftersom dom alla hade tippat Björn Ranelid som jumboplacerad.
Så vi kör väl på samma koncept i år med Sharp$ som insats. Återigen så gäller det att hitta vilket av de 10 finalbidragen som får den mindre smickrande jumboplatsen. De officiella placeringarna för Melodifestivalen gäller. Här kommer startordningen: Ulrik Munther - Tell the world I'm here David Lindgren - Skyline State of Drama - Falling Anton Ewald - Begging Louise Hoffsten - Only the dead fish follow the stream Ralf Gyllenhammar - Bed on fire Ravaillacz - En riktig jävla schlager Sean Banan - Copacabanana Robin Stjernberg - You Yohio - Heartbreak Hotel Det kostar 30 Sharp$ att lägga ett spel. Potten delas mellan vinnarna. Lägg din röst före klockan 20.00 på lördag genom att skicka 30 Sharp$ till detta inlägg samt skriv ett eget inlägg om vem du lägger din röst på! Inlägg lagda efter 20.00 på lördag tillfaller mig. Jag själv suger på karamellen ett tag till innan jag återkommer med mitt spel. |
Slår till direkt och vet att det blir Anton Ewald!
:cheers: |
Drar en gissning på Louise Hoffsten :)
|
Ravaillacz kommer att komma dundersist.
|
State Of Drama blir sist! En bra låt som inte kommer dra några vinnarröster då det finns bättre bidrag som målgruppen kommer att välja före den här låten! Hoffsten och Körberg-köret är inte bättre låtar men har sin "publik" som stöttar! Småkidsen som väljer bort Munther, Lindgren, Ewald och Robin stöttar Sean Banan och Yohio vinner överlägset!
Därav mitt tips på en för övrigt bra låt! |
Jag plockar David Lindgren.
|
Ralf Gyllenhammar blir sist.
|
Louise Hoffsten blir jumbo i år :p
|
Robin kommer sist!
|
Ravaillacz blir sist!
|
Robin Stjernberg