![]() |
Gifter Madde sig med sin snubbe?
Aftonhorans artikel om Madde Bernadotte.
Jag tror att det inte sker, vart finner vi odds på detta? :innocent: |
De kommer göra det, dock inte iår.
|
Citat:
Dock hittade jag lite andra odds på vickans dag, vilken bil åker dem med från kyrkan? : 30 Apr. 18:00 Kungligt bröllop - Crownprincess Victoria and Daniel Westling VOLVO 4.00 Porsche 5.00 BMW 5.00 SAAB 6.00 Toyota 26.00 Any Other Make of Car 2.00 Tror det blir båt eller häst o kärra :cheers: |
Det var väl någon som hittade den sjukaste marknaden...
Det var typ "hur avslutar Daniel och Victoria bröllopsnatten" Missionären: 1.45 Doggystyle: 3.50 Hur dom skulle kontrollera detta förstod jag aldrig men man fick sig ett gott skratt haha... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
De kommer ju åka något gammalt, adligt och kungligt.
Frågan är om volvo amazon räknas som det. Vad har kungen för bilar i garaget? Lär väl bli en av hans äldre? |
Jag tror ju inte att de kommer åka en bil av utländskt märke, troligtvis en Volvo eller Saab, om de väljer bil dvs. Är inne på Icash linje med häst och kärra:smoke:
|
Citat:
Konstigt att han inte har någon gammal 10tons ford eller snarlikt från 30-40talet. |
Kan man inte be dom lägga till marknaden för att dom åker den här http://www.4wheelsnews.com/worlds-biggest-jeep/ :D
Tydligen fullt körbar och diverse anti-monarki demonstranter lär ju bryta sina vägspärrar när den här kommer rullande! |
Citat:
Nej, ar det ingen som har lite inside-info sa vi kan ta hem storvinsten har? |
Är ju solklart att kungen kommer köra de i någon utav sina egna bilar
|
Citat:
Men eftersom Westling kommer från arbetar klassen så kan det mycket troligt bli pv'n, borde ju gå att googla på hovets bil tillgångar etc. då kungens inte var så svår att finna. |
Citat:
|
Citat:
|
NB ger dessa
Citat:
Citat:
|
känns ganska bull att behöva vänta på utbetalning till 2020
|
Citat:
2-5k på att det e slut innan 2013, nån som är emot? pm me! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Så, källa på den? |
Citat:
|
Odds från Betsson:
När gifter sig Madeleine med Jonas? : Vinnare senare än 2012 eller aldrig 1.55 2011 3.75 2012 6.25 |
Citat:
öppnar konto på Betsson :clap: |
Citat:
|
Citat:
Lägger ned projektet om ingen vill ta ett priv. bet :whistling: |
Jag tror att hon gifter sig med :holms: istället,han ska va en riktig klippare har jag hört.
|
|
Citat:
Snacka om årets FAIL! |
Vilken dum jävel
|
Citat:
|
http://www.aftonbladet.se/brollopet/article7013893.ab
Nu bryter de förlovningen Om det är en sak jag kan så är det människor, bara att pynta då Icash. Vi tog väl ett bet om 10000? :D |
Citat:
Citat:
|
Citat:
Bara för att man väljer fel press strategi betyder det inte att man har fel om själva händelsen. capisce? |
|