Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Övriga sporter & Evenemang (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/)
-   -   VM Falun 2015 Längdskidor (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/23134-vm-falun-2015-laengdskidor/)

karpafan 2015-02-17 13:23

VM Falun 2015 Längdskidor
 
Snart dags för VM, tänkte vi kör en tråd om detta!


Jag hittar 4.40 på Johan Olsson top 3 på 50 km, inte letat så mycket än!

daders 2015-02-17 14:44

Nordicbet, Betsson:

Kommer Marit Bjoergen att annonsera att hon slutar med längdåkning efter denna säsongen under VM i Falun.

Nej 1,35

---------

Även om Björgen är gammal finns det väl inte något som tyder på att hon ska lägga av? Och att hon dessutom skulle annonsera det under VM i Falun. Känns som ett stabilt spel, även om man inte får satsa många kronor.

karpafan 2015-02-17 16:58

Nordicbet har max 300 kr till 3 gånger degen på Kalla top 3 i skiathlon

draken 2015-02-17 17:18

Kommer att vara på plats för att se Kalla på Lördag. Inte letat något efter några spel. Kommer givetvis bli mycket norskt under VM. Någon av ryssarna kanske vara spelvärda som medaljörer på herrarnas sprint.
Medalj för stina på sprinten.

Fessel kanske kan vara ett chansspel på medalj i något av distansloppen.
Anna Haag såklart. Kommer att placera sig bra på en klassisk distans tror jag.
Heidi Weng kan nog lyckas få med sig en bronspeng hem förutom stafetten.
Säkra spel är Sundby, Cologna och Björgen men också väldigt dåligt betalt så det kan man ju hoppa över

sirlarsson 2015-02-17 17:35

Har snackat med chatten nu, du anmäler dig på Nordicbet och lägger 300kr till 1,25.

Kommer kalla topp 3 så ska oddset ändras inom 24 timmar efter avslutat event.

Var tvungen att fråga då oddset inte ändrades automatiskt.

karpafan 2015-02-17 17:46

Tycker att Kalla borde ha bra chans till medalj efter senast loppet som visade på knallform!

sirlarsson 2015-02-17 17:48

Citat:

Ursprungligen postat av karpafan (Inlägg 408337)
Tycker att Kalla borde ha bra chans till medalj efter senast loppet som visade på knallform!

Nordicbet erbjuder 1,25 normalt sett (utan erbjudandet) så du sticker verkligen inte ut hakan här. :lol:

karpafan 2015-02-17 17:54

Sorry jag som missade och få med all info innan!

smak 2015-02-17 19:17

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 408330)
Har snackat med chatten nu, du anmäler dig på Nordicbet och lägger 300kr till 1,25.

Kommer kalla topp 3 så ska oddset ändras inom 24 timmar efter avslutat event.

Var tvungen att fråga då oddset inte ändrades automatiskt.


Man måste även tänka på att Aktivera detta erbjudande, om inte så är oddset 1.25.

:cheers:

sirlarsson 2015-02-17 21:42

Citat:

Ursprungligen postat av smak (Inlägg 408419)
Man måste även tänka på att Aktivera detta erbjudande, om inte så är oddset 1.25.

:cheers:

Japp jag har aktiverat, dock ändrades inte oddset innan utan efter spelet var avgjort sa supporten.

Slurf 2015-02-19 00:54

"Kommer Johan Olsson att vara ensam i täten i mer än 10km i Herrarnas 50km Masstart i Falun? : Vinnare"

Så otroligt godtyckligt formulerat. Vad är "ensam i täten", tre skidlängder eller 50 meter? Det är dessutom inte helt enkelt att fastställa exakt hur långt man har åkt mellan ett eventuellt ryck och en eventuell infångning, spåret är ju inte direkt skyltat för varje meter. De kan ju rätta precis hur de vill.

BroderH 2015-02-19 06:31

Det gäller att lista ut vilket lag som ätit mest dunderhonung....Helt ointressant att spela på en sport som är så totalt genomrutten av doping. Kalla verkar iaf att prickat rätt med sprutorna...

Slurf 2015-02-19 12:04

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 409019)
Det gäller att lista ut vilket lag som ätit mest dunderhonung....Helt ointressant att spela på en sport som är så totalt genomrutten av doping. Kalla verkar iaf att prickat rätt med sprutorna...

Jag tycker tvärt om att sporten känns ganska ren idag. Visst kommer det fram något då och då, men sällan från den absoluta eliten. Senaste stora knallen är väl Johannes Duerr, men det går ju inte att jämföra med hur det var för 10-15+ år sedan.

Om du ogillar sporter som är dopingtyngda så borde du ju också tycka att det är ointressant att spela på NFL, även om jag förstår att dopingen där jämnar ut sig mellan lagen, hehe.

BroderH 2015-02-19 13:41

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 409086)
Jag tycker tvärt om att sporten känns ganska ren idag. Visst kommer det fram något då och då, men sällan från den absoluta eliten. Senaste stora knallen är väl Johannes Duerr, men det går ju inte att jämföra med hur det var för 10-15+ år sedan.

Om du ogillar sporter som är dopingtyngda så borde du ju också tycka att det är ointressant att spela på NFL, även om jag förstår att dopingen där jämnar ut sig mellan lagen, hehe.

Exakt! NFL är världens största freakshow där alla dopar sig, så det jämnar ut sig. Tycker heller inte man kan jämföra lagidrotter med individuella när det gäller doping.

jaroiten 2015-02-19 14:18

Dopningsvarning på Kowa!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved