![]() |
UFC 4 okt - Cormier vs Gustafsson
Är inte oddsen på Gustafsson ganska höga?
Bet365 bjuder 3.50 för att ta ett exempel. Mitt tankesätt går så att när han senast tävlade i Sthlm så blev det för mycket press och hybris pga hemmaplan. Han var så självsäker på vinst och jag tror att han kommer vara betydligt mer fokuserad och ödmjuk denna match. Era åsikter och tankar inför matchen? |
Nej.
Det finns inget odds på Gustafsson som är bra. Han har visserligen tränat på backen, men Cormier kommer slakta honom. Antingen lyckas han slå ut honom stående vilket inte är troligt, eller så blir han totalt förnedrad på marken vilket är väldigt troligt. Citat:
|
5 gånger på unibet med deras oddsboost-erbjudande.
|
Alex är klart bättre stående och Cormier klart bättre på mattan. Kan gå hursomhelst. 5.50 att Alex vinner på domslut är taget.
|
Citat:
|
Ahh dom har höjt den ännu mer, mumma.
|
eller varför inte 8.5 på 365?
|
Nej fan inte domslut. KO eller TKO mena jag. Ska mycket till om man ska ta bältet ifrån mästaren vid domslut.
|
Citat:
|
Citat:
|
Den som är bäst i matchen ska naturligtvis vinna, allt annat är bara trams, sen om det handlar om en poäng mer eller hundra spelar ingen som helst roll. Konståkningen och simhoppet tex var ju tokriggad länge innan nya systemet satte in, sånt där måste bort från sporten.
Så om Federer vinner US-open men den andra vinner fler bollar i matchen så ska "utmanaren" vinna? |
Kan ha blivit en tankevurpa där, men budskapet gick nog fram :)
|
Citat:
|
Det var en enorm överkörning.
Gus hade ett knä som var bra, men det var i princip allt. Att en domare har Gus är obegripligt, vore intressant att se vilka stora spelsyndikat som lirat på split decision. Ingen som såg matchen kan ge den till Gus. Citat:
|