![]() |
CL Semifinaler i Handboll 29/5
Ja ingen kanske bryr sig men det spelas 2 CL semifinaler i Handboll imorgon. Fan inte följt Handbollen på ett bra tag men jag tänkte skärpa mig på den punkten.
Champions League Odds, Handball Europe Odds 15:30 Chehovski Medvedi - Barcelona 5.85 13.22 1.17 18:00 Ciudad Real - Kiel 1.70 9.03 2.46 Snälla mata mig.. |
Jag bryr mig om du levererar vinstgivande tips;)
|
1,70 känns för högt på ciudad! Kiel saknar ju mer än halva första upsställningen pga skador. Har även vunnit de senaste två åren & slog ut Hamburg tidigare i vår.
ciudad skulle bli mitt val! |
Citat:
|
Citat:
Eget spel eller tips från semi/pro capper? |
Citat:
nej det var bara egna spontana tankar. Kiel har jättebekymmer, även om vissa skadade stjärnor spelar idag så kommer dem inte vara 100& matchtränade. Och det krävs så ni säkert förstår mot världens bästa lag Ciudad! Förövrigt är ciudad real förmodligen det enda laget i världen som har det mentala övertaget på Kiel. utsticket 1,83 på pinnacle mot avg 1,70 & dropping vore nästan något för olofs dagbok ;) I den andra matchen spelar jag inget då jag inte har nån jättekoll på ryssarna. MEN, 7,98 på redbet vad hände där? Det är ändå ryska landslaget ink coachen & några baltiska stjärnspelare i laget & tycker det är ett överodds som heter duga mot ett barcelona som inte vunnit någonting de senaste åren. |
Glöm inte att matcherna spelas i Köln, Kiel lär ju ha stödet från läktarna iaf..
|
Grattis Kiel och Barcelona, må bästa lag vinna finalen..
|