Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Övriga sporter & Evenemang (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/)
-   -   MMA predictions (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/32832-mma-predictions/)

Pellesdura 2018-06-12 23:59

MMA predictions
 
Tjena!

Jag är ny här på forumet och ville bara dela med mig av mina tankar kring ett par matcher... jag bettar både på underdogs och favoriter.. beroende på hur starka favoriterna är och oddsen så varierar mina val. Jag försöker förlita mig på skills + value:lol::).

Miocic vs Cormier - Vinst för Miocic.

Ngannou vs Lewis - Vinst för Ngannou.

Alexander Gustafsson vs x (Rockhold matchen blev ju stoppad, om den hade gått så tror jag Alexander hade knockat ut honom). Jag tror han vinner mot de flesta... troligtvis så blir det en vinst för Alex i hans nästa match såvida han inte möter JJ eller DC. Jag tror Alexander vinner...

Demetrious Johnson vs Cejudo - Vinst för Demetrious.

Woodley vs Covington - Tror tyvärr inte att Covington mäktar med Woodley, så därför tror jag att Woodley vinner.

TJ vs Cody - TJ är alldeles för varierad och är en mycket mer komplett fighter. Cody har framförallt sina slag, därför tror jag att TJ vinner. TJ verkar även starkare mentalt och mer i balans.

Jon Jones vs (Brock Lesnar) - Det har snackats mycket om den här fighten dock har jag svårt att se att den blir av. Om den blir det så kommer dock JJ vinna tror jag.... Brock Lesnar är inte alls på samma nivå som JJ.

Jag baserar mina val givetvis på andra saker men nu ville jag bara redovisa vad jag tror. Denna gång blev det framförallt ''favoriterna'' som jag tror stenhårt på.

/Pelle

AmaerildeRimfrost 2018-06-13 14:08

Härligt jobb! Själv kan jag inget om MMA men gött att få igång lite diskussioner kring den sporten också!

Trinity 2018-07-08 15:05

Kul och välkommen Pelle!
Var nu ett tag sedan jag tittat på MMA, Var då Tv4 gruppen tog bort sporten från sitt utbud..

Senast jag spelade var när Mauler mötte Cornier..
Satte då 500 kr på Mauler till ca 5ggr
Cornier var bättre men Gustavsson hade honom, Då han fick in en fin träff och skulle bara säga god natt med uppföljande slag..
men Cornier han pallade och har en bra Nackdel som hjälpte till.
Han är byggd som en Pitbull eller en Tanks..


Jon Jones slog D.C och det var ingen snack om saken, Var ej ojämnt men Jones hade koll.
Och Gustafsson gick en jämn match med Jon Jones som då var best of the best någonsin.
Var en hel del av Jones fans som tyckt att Gustavsson borde ha vunnit..
Tyckte själv att Jones var lite bättre.
Kompisen undrade om jag sett samma match som honom och tyckte att Gustavsson var vinnaren.
Då Jones fick ha ledhjälp ut och sedan Ambulance till Sjukhuset..



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved