Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-08-13, 14:01   #1
 
GerryAnderss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Piteå
Inlägg: 14
Sharp$: 448
Standard

Odds/Marknader som försvinner?


Hej!

Har under rådande läge följt en del bets på Bordtennis där det finns en rad olika obskyra ligor.

När man söker efter div. matcher på sidor som jämför odds så kan man ibland hitta att match X finns till odds X på Bet365, Unibet, 888Sport, Come On m.fl.

När man sedan går in på aktuell sida så har de inte ens odds till nämnd liga, än mindre några specifika matcher.

Beror detta på att vissa marknader enbart erbjuds till vissa länder? Är det så pass små marknader att när för stora pengar läggs in så plockar man matcherna helt och hållet?

Har spelat på sport och trav i många år men detta förstår jag mig inte på. Någon annan som gör det?

Mvh Antonio
GerryAnders är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-21, 20:23   #2
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 168
Sharp$: 579
Standard

Har också märkt samma. Värt att notera att i WinCup, TT-cup och Setka Cup har många spelare blivit avstängda för matchfixning. Spela inte på sådan skit är min rekommendation.
anre24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td