![]() |
Citat:
|
Spanien har kvitterat med kvarten kvar... Jinxa inte mer nu, apekatt!
|
Citat:
Nej det skulle jag tydligen inte ha gjort. 3-3 med 10 mins kvar...:holms: |
Citat:
|
Livescore-siten fittar sig för mig,hur gick det med Iran?
|
Spanien - Iran 6-4 FT
:cheers: |
Mina jinxskills gjorde att jag missa mitt spel men ni satte era :D Fan är det för sport där allt känns helt okej ena sekunden och sen är allt skrot nästa.
Ahja, gryma rekar iaf. |
Trevligt. Good job Mulder :hattenav:
Ryssland kvar :) |
ah lack man blir, skulle ta iran till 2,5 men fanns bara till 1,5 så körde på det men förlora såklart då..
|
Citat:
Kul också att så många ryggade! :) En grej som man ska veta när man lirar +1,5 i handikapp i futsal är att precis som i hockeyn tar man ut målvakten i slutet om man ligger under med ett mål för att få fördelen av en extra utespelare. Om motståndarlaget då får tag i bollen är det hyfsat enkelt att lägga in den i det öppna målet. Det är mycket vanligare att det blir mål i tom kasse i futsal än i hockeyn. Därför är det bäst att försöka undvika att lira +1,5. |
|
Citat:
|
Rysslands inställning var nog bland det absolut sämsta jag sett i denna match. :whoco5: Kvitteringen kom 39.40. Förlängning väntar, men jag antar att den inte räknas in för spelen?
Guatemala v Ryssland 3-3 FT |
är handicappet fulltid eller ml?
|
Ryssland öste på i förlängningen och lyckades vinna med 7-4. Har ingen aning om vad som gäller dock.
|