![]() |
De kanske har tagit kaffepaus..
|
Hmm, trodde att schack gick på tid. Att man ska spela snabbt. Alltså proffsschack.
|
Jo klockan går ner någon sekund då och då för båda spelarna, men det händer inget i spelväg. Kolla länken jag skrev. När jag började kolla så hade de 1.30 kvar båda två ungefär..
|
Sådär nu händer de lite, ett drag iaf haha^^
|
Japp, kollade den också. Sen blev det plötsligt stopp. Men båda har tagit bort varandra ungefär lika mycket. Spelar ganska likt varandra. Men jag är supernybörjare iaf. :)
|
Shirov är väl vita eller hur?
|
Schack dog när bobby fisher slutade.
[ame="http://sv.wikipedia.org/wiki/Bobby_Fischer"]Bobby Fischer - Wikipedia[/ame] kungen! |
Jopp de har ju exakt samma antal och sorters pjäser kvar..
Har du kollat hela matchen? Är Shirov de vita eller? |
sådär nu gjorde Shirov exakt samma drag som jag hade gjort;) man kanske borde söka in till nästa år?
Men matchen kan ju allvarligt inte gå såhär långsamt? Eller? Någon som kan hur de funkar? |
Citat:
|
Var ju riktigt spännande att se :yes:
|
Kul och lära sig lite nytt också. Vi är helt enkelt vana med lite action osv. :)
|
Jahaa okej så den vita spelare har alltså 1 timme och 3 minuter på sig och inte 1 minut och 3 sekunder på sig som jag trodde :P Då hänger jag med ;)
|
Hmm, blir lite fundersam.. Vilka är vita och svarta? Tippar på att Shirov är de med vita pjäserna.
|
Snyggt drag där! fyfan, det var skickligt gjort.
|