![]() |
Citat:
Jag tror på Tjeckien och Lettland, men frågan är om spreadsen eller framförallt totalerna går att spela. Inte heller sett Singapore, någon som gjort det? |
Polen vann ju ganska lätt mot Singapore 10-4..medans Schweiz vann ganska enkelt över Polen. Lettland stod upp riktigt bra mot Schweiz. Linan är lite för stor, Lettland är ju inte ett jätte bra lag och har svårt i se dom göra 20mål..Singapore lär ju kämpa som djur för att hålla siffrorna nere. Lettland borde vila spelare inför den viktiga måste matchen mot Polen i sista omgången som avgör vilket lag som går vidare. samtidigt måste dom vinna. Men tar man en säker ledning så borde man ju vila sina bästa stjärnor? +14.5 kanske kan vara något? Alt under 19.5 på unibet?
Jag kör 6/10 på under 19.5 till 1.72. Sen +3.5 2.10 Bwin |
Citat:
Tjeckien -3.5 1.70 funderar jag på också, såg att Unibet höjt linan till -4.5. Men blir nog att avvakta LIVE-spel eventuellt. |
Japp, blir att hänga lite på liven :) drömmen vore ju om norge tar ledningen med 2-3 mål så kan man liva raka på tjeck :) + att sittta med +3.5 i bakfickan :D
|
är det bara jag som har över i tjeckien - norge?
|
Citat:
Men överspelet ska ju ha goda chans att sitta. Brukar vara svängdörrar när Norge spelar. Ska sägas att Tjeckien brukar vara riktigt stark defensivt! BOL mate |
Citat:
Är detnågon som har hittat typ Ö17.5 så hojta gärna till! :KO: |
Citat:
|
Citat:
|
Tjeckien -2.5 1.70 @ Bet365 tog jag LIVE.
|
Vågar nästan säga att underspelet är kört på Lettland.. Singapore är verkligen kass, man stirrar boll som satan.
/100-0 |
Haha, Lettland 6-0 på 7min. u19.5 är kört så det stänker om det. :p
|
7-0 efter 8 min..:hurt: kommer bli nytt världsrekord :ful:
|
Bara hoppas att Tjeckien klarar av att piska norrbaggarna med minst tre mål så man går 1-1 på plastbandyn idag iaf.
|
shit alltså, spelar Singapore med fotbollsmål :omfg:
|
Tjeckien gör det bra, 2-0 efter 1st är godkänt. Sitter nöjd med mitt spel. :)
Allvarligt talat, Singapore... 0-10 Lettland efter 15min. Vi får väl hoppas på ett mirakel där, men icke så troligt. :) ED: 0-12 16.30. Hahaha! |
Går ju inte att beskriva hur dålig singapore är...........lina -30 mot schweiz ALLL IN!
|
Citat:
|
WOW, 15-0 på en period... tragiskt för sporten att ha med lag som singapore, jag skulle kunna leta rätt på okända 5 man + målvakt från min gata som skulle hålla bättre siffror än vad gulingarna gör! :lol:
|
Citat:
|
Tråkigt att Singapore är helt borta i första.. Andra perioden står man upp bättre och håller nere siffrorna :(
|
Citat:
|
Tack vare live-spel på Norge så räddar man upp dagens propp iform av Singapore!
|
Slut Tjeckien-Norge 4-4. Grymt Norge, vilka hjältar! Kämpar till sista sekund och var helt klart värda 1 poäng då man var minst lika bra som Tjeckerna..
1 06/12/2010 Tjeckien v Norway (Matchresultat) Norge 18.00 Ingen Levande Synd på mitt livespel. Norge brände några riktigt heta lägen på slutet.. |
Tung dag...
|
Citat:
|
Citat:
Vilka mer spel var det än norge + 3.5 och -9.5? satt ju perfekt ju! Kanske missade rätt spel idag? :lol: |
Citat:
Citat:
Så detta var ingen riktig turdag sådär, får skylla på att det är måndag. :idiot: |
Aha :)
Synd där med Schweiz utköpet... men men lätt med facit i hand. :popcorn: |
Citat:
|
Ge fasen i liven så hade du klarat dig bra, right? :p
|
Citat:
|