![]() |
Missa inte att Betsafe har 100kr riskfritt på handbolls-trippel, gäller dagens och morgondagens matcher. Regler och villkor kan ni läsa här https://www.sharps.se/forums/96524-post327.html
|
Då sverige har gått upp 0.6 (2.12@BF) sedan jag frågade i en annan tråd utan svar så drar jag frågan här istället så kanske någon kunnig och insatt kan svara på frågan.
Hur ofta blir det sådana här siffror i handboll? |
Körde på Betsafes erbjudande 100 kr riskfritt spel:
Island - Ungern Sydkorea - Argentina Sverige - Chile +25,5 Österrike - Brasilien 3,28 @ Betsafe Sverige kommer köra över Chile, det är nog alla överrens om. Jag tror dock att Sverige kommer rotera friskt för att få igång alla så +25,5 till 1,50 verkar för mig ganska vettigt. |
Citat:
|
Lirat en dubbel där Frankrike och Kroatien vinner sina grupper, fick 3,11 för det.
och Frankrike som vinnare av VM till 2,40.. |
Eftersom min första gick in så slänger jag upp min riskfria trippel här :) Hoppas det inte blir jinxat för det :P
Poland (0) - Slovakia (3,5) 1 1,50 France (0) - Tunisia (7,5) 1 1,95 Denmark (0) - Australia (29,5) 2 1,60 |
Testar Australien +26,5 @ 2,20
Hoppas på en repris från Sveriges match igår.. Första matchen för Danmark. Kanske tar en stund innan man kommer igång och då hoppas jag Australien kommer klara linan :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Slovakien +4.5 till 1.80 @ BS lockar mig - frågan är dock om slovakerna lyckas hålla ångan uppe, de rasade ju ihop ett tag där mot Polen som ska vara i ungefär samma klass som Sverige. De kanske fixar första halvlek innan "raset" kommer? 3.73 på Slovakien HT @ BS Är dock knappast någon expert på handboll. |
Tjena, har gjort ett sheet för handbolls VM där ni kan följa mina lir, kommer inte alltid hinna lägga ut spelen här så här är adressen:
https://www.sharps.se/spreadsheet/5137 |
Försöker mig på lite egna spel här i vm :)
Bahrain - Germany 1 (+13.5) 1.90 Egypt - France 1 (+9.5) 1.85 Egypt - France ö52.5 2.00 Tunisia - Spain 2 (-7.5) 1.78 Tunisia - Spain ö52.5 1.85 Nu kan man sitta och kolla lite handboll med tjejen... |
VM har börjat bra och jag är 6-3
Dagens spel:
Har bara Bet365 så ni kan få mycket bättre odds/linor på andra ställen! BOL |