Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Övriga sporter & Evenemang (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/)
-   -   Big Brother 2011 (https://www.sharps.se/forums/ovriga-sporter-evenemang/6566-big-brother-2011-a/)

jaroiten 2011-05-23 18:38

Citat:

Ursprungligen postat av Rejs (Inlägg 124278)
Och andra sidan vet man inte vad som händer med tävlingar och immunitet osv. Kan ju bli att det är en tävling där vinnaren får finalplats den som kommer sist åker ut, inte troligt men ingen som vet :)

Ja något sånt skulle ju Big Brother kunna hitta på ifall de skulle vilja ge en riktigt stor fuck you till alla som har röstat fram deltagarna hittills. Men om de skulle göra det är väl chansen att Simon skulle förlora en sån tävling typ 5% anyway..

Och om vi skall sitta och spekulera i att "ingen vet vad som kommer hända" så ska man väl skita i att betta eller hur? ;) Om det var säkert att det var en ren röstningstävling så skulle jag nog ge Simon minst 70% vinstchans.

fidde 2011-05-23 20:47

Seriöst grabbar, ser ni på sådan här dynga ?

eller är det bara i bettingsyfte

Badass 2011-05-23 20:50

Citat:

Ursprungligen postat av fidde (Inlägg 124309)
Seriöst grabbar, ser ni på sådan här dynga ?

eller är det bara i bettingsyfte

Vad tror du de kommer svara...? :whistling:

/Badass

jaroiten 2011-05-23 20:54

Citat:

Ursprungligen postat av Badass (Inlägg 124310)
Vad tror du de kommer svara...? :whistling:

/Badass

att bara se på det för bettingsyfte vore ju ännu mer efterblivet. :lol:

men nu kan man slå 2 flugor i 1 smäll.

fidde 2011-05-23 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av jaroiten (Inlägg 124312)
att bara se på det för bettingsyfte vore ju ännu mer efterblivet. :lol:

men nu kan man slå 2 flugor i 1 smäll.

Bra där, hoppas spelet går in nu då

Själv ser jag det mer underhållande att se ett avsnitt "Fråga doktorn" än glo på dessa stollar

:hurt:

gustn 2011-05-24 20:55

Citat:

Ursprungligen postat av fidde (Inlägg 124320)
Bra där, hoppas spelet går in nu då

Själv ser jag det mer underhållande att se ett avsnitt "Fråga doktorn" än glo på dessa stollar

:hurt:

Du blir förvånad och låter nästan hånande när du säger att vi kollar på Big Brother, ett program som är populärt över HELA världen. Sen berättar du att du gillar fråga doktorn. :lol:
Låt mig gissa, din tv-höjdpunk om dagen är Halv 8 hos mig? ;)

OnT: Så tycker jag att 1.85 på SD var en aning för högt, visst alla Rodneys fans har gått över till chrille men när det är final ringer nog fler än dom gamla vanliga. Dvs alla lite äldre också. Alla 25+are som jag har hört kollar på BB har SD som favoriter.

AshKetchum 2011-05-25 17:13

Hur brukar det se ut de sista? Är det en tittaromröstning mellan två personer som avgör vem som vinner?
Om man kan komma till final genom tävlingar kommer säkert Martin komma dit!

Jaroiten, jag hoppas på att din 51 går in, håller själv på Chrille. Tycker dock han gjorde bort sig när han parade ihop sig med Gurkan, speciellt när de gick runt och sa "Den som inte åker ut idag vinner hela skiten, helt klart!". Nu har han dock varit skön sedan Gurkan stack ;)

SD 1.83, Crille 3.5, nått spelvärde?

krigarN 2011-05-29 21:20

Christian till 4.5 låter bra, ännu bättre när man kikar på:

http://bbvote.se/vote/18/

Overkill 2011-05-29 22:24

Sara var garanterat den som åkte ut ikväll.

AndreasB1897 2011-05-29 22:35

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 125182)
Sara var garanterat den som åkte ut ikväll.

Håller med dig. Tycker dock det var snäppet för elakt och göra så som BB gjorde, speciellt inför en final..

Overkill 2011-05-29 22:37

Citat:

Ursprungligen postat av Andreas B (Inlägg 125183)
Håller med dig. Tycker dock det var snäppet för elakt och göra så som BB gjorde, speciellt inför en final..

Jo, det håller jag med om. Riktigt elakt faktiskt. Fast å andra sidan, dock tror jag inte det är så, men det kanske är så att det är Simon som åkt ut och de vill ha kvar honom för att han är så populär och att de vill hålla lite på det?

oscar4122 2011-05-29 23:04

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 125184)
Jo, det håller jag med om. Riktigt elakt faktiskt. Fast å andra sidan, dock tror jag inte det är så, men det kanske är så att det är Simon som åkt ut och de vill ha kvar honom för att han är så populär och att de vill hålla lite på det?

Jag tror att BB hade satt Sara och Martin i finalrummet istället om någon annan än hon var den som åkt ut! en sista chans att få lite bra tv! ;)
trist att christian åkte, jag antar att Simon vinner. men finns det ngt spelvärde?
tveksamt..

Sonny 2011-05-29 23:21

Gött att Simon förmodligen är finalklar och att Christian åkte ut! Nu lär mina två spel på Simon sitta. Tror att alla Chrilles, Gurkans, Katerinas och Roddans fans väljer att rösta på Simon, om de nu väljer att rösta. Dessutom har han ju många egna fans också så det här känns väldigt säkert!

Hoppas nu bara att jag inte gjort bort mig totalt och att det blir Simon som får lämna på tisdag :sad44:

oscar4122 2011-05-30 01:22

Citat:

Ursprungligen postat av Sonny (Inlägg 125187)
Gött att Simon förmodligen är finalklar och att Christian åkte ut! Nu lär mina två spel på Simon sitta. Tror att alla Chrilles, Gurkans, Katerinas och Roddans fans väljer att rösta på Simon, om de nu väljer att rösta. Dessutom har han ju många egna fans också så det här känns väldigt säkert!

Hoppas nu bara att jag inte gjort bort mig totalt och att det blir Simon som får lämna på tisdag :sad44:

Snyggt :thumbup:

vad fick du för odds på simon?

Sonny 2011-05-30 13:13

Citat:

Ursprungligen postat av oscar4122 (Inlägg 125193)
Snyggt :thumbup:

vad fick du för odds på simon?

Lade ett spel på Simon ett par veckor in på säsongen där jag fick 7 gånger pengarna. Satsade bara en liten insats dock.

Spelade också på Simon för 2,37 gånger pengarna den veckan då det var givet att Gurkan och Chrille skulle bli nominerade. Kände att om jag ska spela på Simon en gång till, får jag göra det innan Gurkan/Chrille åker ur.