| jaroiten |
2011-06-05 23:29 |
Efter mycket om och men så blev det alltså SD som vann BB 2011. Han var en av favoriterna säsongen igenom och som vi kan se av första posten i tråden så hade han enbart 6.00 som öppningsodds hos B365.
Eftersom jag postat mest spel i tråden tänkte jag även redovisa samtliga spels resultat. (no hidden brag här inte)
Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten
(Inlägg 112694)
Lirade en dubbel till 1.98 hos bet24. Gurkan stannar längre än Roza (1.20) och Sara längre än Sanna (1.65). Känns som långt över 50%. Roza, Sanna (och Katta) känns ju som de mest hatade av både deltagarna och tittarna.
|
Resultat: Sanna rök veckan efter och Roza så fort hon inte var imun. Gurkan och Sara var med ända in till slutet. VINST
Citat:
(Inlägg 113886)
En kille vinner Big Brother
Bolag: Bet24
Odds: 1.65
|
Resultat: Topp 3 (4?) var killar och Katta var väl den enda som hade en liten chans av tjejerna att vinna.. VINST
Citat:
(Inlägg 114945)
Bet24 bjuder på en ny dubbel.. Gurkan stannar längre än Roza (1.10) och Sonia längre än Vanessa (1.85) ger ett sammanlagt odds på 2.04.
|
Resultat: Vanessa rök följande vecka och Roza så fort hon inte var imun. :) VINST
Citat:
(Inlägg 119689)
Drar en rövare...
Christian Lundgren @ 51.00 (Bet365)
Han leder en omröstning om snyggaste modebild just nu iaf. Vem vet kanske Roddans anhängare byter skepp, han är iaf min favorit av de som är kvar.
|
Resultat: förblev en rövare, även fast Chrille ett tag såg ut som det enda hotet till Simon så lyckades han inte ta sista steger. Ut som 4 eller 5. FÖRLUST
Citat:
(Inlägg 121075)
Christian Lundgren stannar längre än Katerina Kazelis
Odds: 1.85
Site: Bet24.com
|
Resultat: Katta rök följande vecka. VINST
Citat:
(Inlägg 124242)
Bra värde på SD nu, lätt minst 60% att SD vinner.
|
Resultat: SD vann. (spelet var SD till 1.85). VINST
Skönt att jag ägde BB 2011, speciellt eftersom jag fick en del mothugg på vissa spel här i tråden. :holms:
|