![]() |
Citat:
|
" Ja, det ligger nog runt 1,80..1,70 tror jag"
- Tobias Holm om vad han tror oddset på sig själv som vinnare är. |
Citat:
|
Citat:
Men det klart att han överdrev, inte ens Holm kan vara så dålig på att analysera;) |
Jag skulle vilja veta vad oddsen är på att Holms trycker Transan, allt över 1.30 är värde. Han gillar inte vegetarieaner har vi märkt, men korv verkar vara en favorit! :thumbup:
|
Det kysstes i soffan såg det ut som *FNIZZ*
|
Är inte så insatt i BB, men kan man se avsnitten på något sätt, eller är det bara de klippen som kommer upp på hemsidan?
Edit: Hittade. Ska njuta av Holms transaeskapader nu. |
Citat:
Sedan scrollar du längst ner till "Senaste avsnitten", där kan man se. Annars kan man ju tanka ner från valfri torrentsida om man är bekväm som mig. ;) |
Har inte följt detta jättenoga de senaste dagarna, vet de om tranny och är tranny opererad i de nedre regionerna? Massagen borde blivit intressant annars.
|
Citat:
|
Alltså kuken är inte borta, utan det kör en "mangina"? Isf minskar ju risken att Holms åker i transafällan. Möjligtvis om han pumpar henne i tvåan.
|
Vilka sidor har H2H?
|
Gurkan nere i 3.50 nu
|
Tror Gurkan ligger otroligt bra till!
På botten ligger ju Katrina, vilken jävla förebild till lärare? Hotat att gå ut 3 ggr typ. Ska tjabba med någon och sedan bara en stund sedan snacka hur mycket hon älskar personen. Så är hon så jävla ful, ankjävel. Nicky, storhetsvansinne? och Rosa, hålla käften? Varje gång hon bikta sig så är det som en fjortisblogg... |
Citat:
|
Någon mer?
|
Citat:
|
Lirade en dubbel till 1.98 hos bet24. Gurkan stannar längre än Roza (1.20) och Sara längre än Sanna (1.65). Känns som långt över 50%. Roza, Sanna (och Katta) känns ju som de mest hatade av både deltagarna och tittarna.
|
Citat:
De ska vara där inne ett bra tag.............. |
Citat:
|
En kille vinner Big Brother
Bolag: Bet24 Odds: 1.65 Känns som ett väldigt bra spel, bara att kolla på de individuella vinnaroddsen.. Det är 14 personer i huset just nu, 8 killar, 5 tjejer och en transexuell (blir väl void om h*n vinner :p). Enligt braodds.com är marknadens bästa odds som följer: Gurkan Gasi 2,75 Simon Danielsson 7,00 Martin Granetoft 9,00 Peter Orrmyr 9,00 Patrik Edvardsson 15,00 Vanessa Lopez 17,00 Sara Jönsson 17,00 Niklas Frantassiev 21,00 Katerina Kazelis 34,00 Christian Lundgren 34,00 Rodney Da Silva 34,00 Roza Kahi 41,00 Sonia Kamau 41,00 Annie Almén 41,00 Fetmarkerade är killarna.. |
Oddset borde ligga på 1.25
|
All in på transan?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tar den till 1.50, ser verkligen inte hur en tjej skulle ta detta. Finns ju inte någon jobbig kille förutom Nicky, däremot ett par brudar :O "OMG" "Jag svär på gudx" "pitchko mater (vet inte hur det stavas)", ja ni förstår. DÖ! :gun_bandana: BRUDJÄVEL |
Har en fråga till er som brukar betta på sådana här underhållningsprogram.
Hur ofta har ni varit med om att ni lagt ett bet på 30x pengarna som sedan droppat så här som ner till 2.75? |
Citat:
Kan tänka mig att Jessica Andersson har gjort en liknande resa i Let's Dance. |
Citat:
edit: endast 1 av dessa 3 tjejer kommer att komma in i huset |
Citat:
Kommer bara på en på rak arm och det är han som rakade mohikan och piercade sig i näsan i huset. Tror han var från Skövde (Christoffer?) Edit: Daniel Sörensen hette han... Märkte också att bara 1 av 6 har varit kille av vinnarna i Sverige. Och då har vi haft många sköna lirare... |
Citat:
Annars tror jag lite som dig med, svårt för en joker att kamma hem det hela. |
Citat:
Jag har lagt ett sympatibet på Sara (17.00), tycker hon är bra fin den tjejen. :D |
Citat:
Hade man kombinerat alla tjejers vinstodds i det läget hade man kunnat få ett odds på 4.5. Och då får man tänka på att det enbart var 2 bolag som de där oddsen baserades och återbetalningsprocenten på den marknaden i det läget var under 90%. Alltså borde tjejerna ha stått i ca 5 gånger pengarna med bolagens värdering. Att det nu skulle komma in en ny tjej var ju inget man var medveten om när spelet lades, men jag hävdar att en ny tjej ändå inte gör tillräckligt för att sänka tjejernas gemensamma odds till 3 eller mindre. (Skulle krävas att hon hade minst 11% vinstchans och det tror jag inte.) Fortsatt spelvärde i 1.50 på killarna såvida bolagens värderingar på vinstmarknaden är i närheten av att vara korrekta. |
Citat:
|
Alltså Roza är duktigt jävla psyksjuk.
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=1I3cQA69vOY[/ame] Ingen som har inspelningsbar box eller något som kan fixa klippet innan detta när hon sparkar ner han från loftet? |
Citat:
|
Citat:
Jaja vi får se vad som händer imorgon. Feta löpsedlar för aftonblaskan iaf :) |
Citat:
https://www.flashback.org/t1496910 http://www.facebook.com/pages/Big-Br...881213?sk=wall Citat:
|
Bet24 bjuder på en ny dubbel.. Gurkan stannar längre än Roza (1.10) och Sonia längre än Vanessa (1.85) ger ett sammanlagt odds på 2.04.
Gurkan/Roza är ju i princip ränta (oddset visserligen därefter men nu menar jag verkligen nästan ränta..) Och Sonia känns lite mer omtyckt än Vanessa. Vanessa och Katarina har ju inlett ett krig och Katta kommer ju vara imun några veckor nu så de försöker väl plocka Vanessa ur spelet under tiden. |
Sonia hotar/säger att hon kommer lämna huset, ska in i bikten och prata med dem nu, Peter försöker övertala henne att stanna... just nu..
|