![]() |
Citat:
Jag har inte spelat Italien vs Sverige men om du säger det fanns 4 ggr så finns ju inget värde spela 2.90 då. |
Citat:
|
Citat:
|
Detta var ingen rimlig avstängning.
|
Citat:
Vill du diskutera det vidare får du ta det över PM, denna tråden ska fortsättningsvis handla om Skid-VM i Norge och ingenting annat. Off-topic inlägg kommer att belönas med sedvanliga varningar. |
Funderar att spela följande på dagens stafett.
Frankrike före Schweiz H2H 8u Tjeckien före Schweiz H2H 7u Frankrike före Tjeckien H2H 5u Efter att ha titta på startlistan för lagen och jämfört lite tidigare prestationer så väljer jag att spela dessa 3 spel på Pinnacle. Kör bara singlar och ser största chans för vinst är Frankrike mot Schweiz, En Cologna ur form och som verkar ha haft problem med både valla och sjukdomar tillför inget till ett redan svagt staffetlag. Kommentera och upplys gärna om Ni har bra info. som Ni kan dela med Er innan starten. BOL! |
Funderar att spela följande på dagens stafett.
Frankrike före Schweiz H2H 8u 1.57 Tjeckien före Schweiz H2H 7u 1.64 Frankrike före Tjeckien H2H 5u 1.73 Efter att ha titta på startlistan för lagen och jämfört lite tidigare prestationer så väljer jag att spela dessa 3 spel på Pinnacle. Kör bara singlar och ser största chans för vinst är Frankrike mot Schweiz, En Cologna ur form och som verkar ha haft problem med både valla och sjukdomar tillför inget till ett redan svagt staffetlag. Kommentera och upplys gärna om Ni har bra info. som Ni kan dela med Er innan starten. BOL! |
Citat:
|
Några idéer kring förstasträckan idag? Är ganska nollad själv på skidor men gillar att titta så en tv-peng vore nice.
|
Citat:
|
Dagens spel för min del:
Ogiltigt spel-ID: 307868 Ogiltigt spel-ID: 307862 Ogiltigt spel-ID: 307860 Ogiltigt spel-ID: 307861 |
Norge till 6x är taget
|
Citat:
|
Citat:
|
Norrtug är bög ..
Usscccccch så dryg målgång. |
Citat:
|
Northug är störtskön, tyst på er! :D
|
1025 Pietro Piller Cottrer 1.787
1026 Anders Södergren 2.090 gillar oddset på PP Cottrer.. Södergren är inte i form och inte lika bra som förr.. 1.787 känns sinnessjukt högt.. vad tycker ni? |
håller med där. piller är som vanligt med där framme när 5 milen skall avgöras! Södergren var ju riktigt usel i stafetten..Hans bästa dagar är förbi.
|
cottrer @ 6.00 x topp 3 kan det va nåt kanske??
|
Om Pietro Piller är top tre så kidnappar jag promoe, rakar honom och äter upp allt hår. Han är inte åkstark nog längre och om även om han eventuellt skulle vara med vid slutet så har han ingen speed värt namnet.
Slå Södergren tror jag dock att han kan göra, 1.787 känns som ett riktigt bra odds. Tror PPC slutar runt tionde plats och där uppe har inte Södergren varit på väldigt länge. |
Citat:
|
Citat:
|
När det är lite udda sporter och tre decimaler i oddset kan man vara ganska säker på att det är Pinnen. :)
|
Citat:
|
Citat:
ska hälsa honom det! att du vill äta upp hans hår alltså! :lol: :lol: jag la en liten peng på topp 3 på Pille kotten :cheers: |
Hellner Marcus (SWE) - Vylegzhanin Maxim (RUS)
Odds: 1,90 Bolag: PAF (max 50e) Står 2.22-1.699 på pinnen. |
Ryssen M. Vylegzahnin har gjort ett bra VM med silver i dubbeljakten som sin bästa placering. Då var det masstart, precis som nu så denna distans passar ryssen tror jag. VM 2009 blev han tvåa och i OS förra vintern blev han åtta på denna disans.
Lägger en liten peng på han som vinnare på chans. Ryssen på pallen till tre gånger pengarna känns som det klart bästa spelet här. Vylegzahnin VINNARE (11.00) @ BS Vylegzahnin TOPP 3 (3.00) @ BS 1-Units på vinnare och 3-Units på plats-spelet. Anders Södergren (9.00) @ BS Chans-spel. Södergren har ingen bra säsong bakom sig med mycket sjukdomar. Men denna distans fem mil gillar han. Synd bara att det är masstart. Men på denna bana har han vunnit två gånger förut i WC och trivs här. Ett lång-skott till spel som testas iaf. 1-Units |
Hur kan Alex Harvey vara med i diskussionerna? Är han så bra på långa masstartslopp?
|
[QUOTE=patrik_g;111373]Ryssen M. Vylegzahnin har gjort ett bra VM med silver i dubbeljakten som sin bästa placering. Då var det masstart, precis som nu så denna distans passar ryssen tror jag. VM 2009 blev han tvåa och i OS förra vintern blev han åtta på denna disans.
Lägger en liten peng på han som vinnare på chans. Ryssen på pallen till tre gånger pengarna känns som det klart bästa spelet här.Vylegzahnin TOPP 3 (3.00) @ BS Jag tackar och bugar:claps: |
Medaljspelen satt lätt. :moneybag::moneybag::moneybag:
|